כך ייעשה לאיש: קבלת פנים מלכותית לסוארס בבכורה המחודשת באורוגוואי

play
שחקן נסיונאל, לואיס סוארס | GettyImages, Ernesto Ryan
שחקן נסיונאל, לואיס סוארס 00:30

צפו בקהל המשולהב: 17 שנה אחרי הבכורה בנסיונאל, החלוץ שב ללבוש את מדי הקבוצה. נכנס בדקה ה-74 ולא מנע הפסד לגויאננס. גם קון אגוארו הגיע לחגיגה

(גודל טקסט)

נסיונאל האורוגוואית הפסידה הלילה (בין שלישי לרביעי) 1:0 לאתלטיקו גויאננס הברזילאית במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר קופה סודאמריקנה, אבל את ההצגה גנב לואיס סוארס. החלוץ בן ה-35 שחזר לקבוצת נעוריו אחרי כ-16 שנה, ערך הופעת בכורה וזכה לקבלת פנים של מלכים פעם נוספת – אחרי זו בהצגה שלו לפני כמה ימים. ביציע הכבוד אגב, ישב גם החבר קון אגוארו שלבש חולצה של נסיונאל.

כ-30 אלף אוהדים הגיעו לאצטדיון גראן פארק סנטרל, כשהמשחק מהווה את כותרת המשנה לאירוע המרכזי. סוארס שערך בכורה בקבוצת הפאר האורוגוואית במאי 2005, נכנס כמחליף בדקה ה-74 ולא הצליח למנוע מקבוצתו הפסד 1:0. החלוץ שהגיע מאתלטיקו מדריד, לא הספיק להותיר חותם ונקלע להגנה צפופה של היריבה, שעשתה הכול כדי לשמור על היתרון שלה מהדקה ה-23.

סוארס חזר הביתה אחרי 16 שנה באירופה, אותן העביר בכרונינגן, אייאקס, ליברפול, ברצלונה ואתלטיקו מדריד. הוא שיאן הכיבושים של נבחרת אורוגוואי עם 68 שערים ונמצא במקום השלישי בכמות ההופעות עם 132 – אחת פחות מאדינסון קבאני ופרננדו מוסלרה שחולקים את המקום השני.