"אם אריס סלוניקי תהיה רצינית, אין לה מה לפחד ממכבי תל אביב"

play
מרווין פרסמן, שייק דוקורה שחקני אריס סלוניקי | GettyImages, DOMEN GROGL / AFP
גלוך שותף לאחר הסערה, ניר ביטון ערך בכורה: מכבי תל אביב עלתה לשלב הבא 02:36

שחקן העבר של המועדון דימיטריוס בוגיוליס, שפגש בעבר את הפועל באר שבע, ניתח: "בורגוס מצא את השחקנים המתאימים לו" (20:00, ספורט4)

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי ההצגה של מכבי חיפה, תנסה הערב (חמישי, 20:00, ספורט4) מכבי תל אביב לעשות צעד גדול משלה אל עבר שלב בתים אירופי. לשם כך, יצטרכו הצהובים להשיג תוצאה טובה בבית מול אריס סלוניקי, שבוע לפני הגומלין ביוון.

דימיטריוס בוגיוליס, ששיחק עם אריס סלוניקי מול הפועל באר שבע בשנות התשעים, התראיין לרדיו ביוון ונזכר במפגש ההוא: "היה חום אימים במדבר בבאר שבע, היינו ברי מזל כי השגנו יתרון מוקדם. התנאים בישראל השתנו מאז, אבל אם אריס תהיה רצינית, אני לא חושב שיש לה ממה לפחד".

קשר העבר הוסיף ודיבר על אריס הנוכחית: "אני אוהב את זה שהקבוצה מבקיעה כעת שערים קלים, זה לא קרה בשנים עברו. מצאנו את החלוץ שלא היה לנו. הסוד הוא שחרמן בורגוס מצא שחקנים שמתאימים לכל שלוש השיטות בהן שיחק עם דייגו סימאונה באתלטיקו מדריד, וכעת יהיה לו כאב ראש חיובי עם מאנו גרסיה. הוא הרכש הכי גדול בהיסטוריה של אריס, הוא הגיע בגיל טוב ולא היו לו פציעות רבות. הוא מוכן".

נחיתת מאנו גרסיה אחרי החתימה באריס סלוניקי
"הוא מוכן" – אך לא צפוי לפתוח. מאנו גרסיה | צילום מסך, .

ביוון טוענים שבורגוס עשוי לשנות את השיטה בה שיחק בסיבוב הקודם ולעבור ל-4:2:3:1, כשגרסיה ככל הנראה יתחיל את המשחק על הספסל.

אריס, כזכור, בסיבוב המוקדמות השני חלפה על פני גומל הבלארוסית, אותה הביסה 1:5 במשחק הבית ולאחר מכן ניצחה אותה 1:2, במשחק שגם כן נערך בסלוניקי – כפי שהיה להפועל באר שבע עם דינמו מינסק.

הרכב משוער: ז'וליאן, יאקוב בראבץ', מרווין פירסמן, מוזס אודובאג'ו, פאביניו, בריאן דאבו, שייק דוקורה, לואיס פאלמה, אנדרה גריי, חואן איטורבה, רפאל קמאצ'ו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי