לאור המצב הבטחוני: המשחק בין אתלטיקו מדריד ליובנטוס בוטל

לאחר שהאיטלקים הביעו חשש להגיע לארץ בעקבות ההסלמה מול עזה, ולאור הודעת הקולצ'ונרוס כי השהו את טיסתם, מארגני האירוע הודיעו רשמית כי משחק ההכנה בין השתיים שאמור היה להתקיים בבלומפילד ביום ראשון לא יתקיים. רוכשי הכרטיסים יקבלו את כספם

(גודל טקסט)

משחק ההכנה שיועד להתקיים בבלומפילד בראשון הקרוב בין אתלטיקו מדריד ליובנטוס בוטל. חברת "קומטק" שארגנה את המפגש בין השתיים הודיעה היום (שבת) רשמית כי "לאור המתיחות הבטחונית בדרום ובהחלטה משותפת בין קבוצת קומטק, מועדוני הקבוצות הוחלט שלא לקיים את משחק האלופות בין אתלטיקו מדריד ליובנטוס שהיה אמור להיערך מחר באצטדיון בלומפילד". המארגנים הוסיפו כי רוכשי הכרטיסים יקבלו החזר מלא וכספם באופן אוטומטי תוך 14 ימי עסקים.

עוד קודם לכן דווח ב'אס' הספרדי כי בגברת הזקנה חששו להגיע לארץ בעקבות מבצע עלות השחר אותו החל צה"ל אתמול (שישי) בעזה, והירי הפלסטיני לעבר ערי ישראל – כאשר גם תל אביב בטווח. עקב כך, באתלטיקו מדריד, שכבר היו על המטוס ונערכו להגעה לארץ, החלו לבדוק במקביל אפשרויות חלופיות לקיום המשחק במקום אחר, ואולי גם מול יריבה אחרת.

אנטואן גריזמן עם דניאל ואס שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים
אתלטיקו השהתה את הטיסה לארץ. גריזמן | אימג'בנק GettyImages, Fran Santiago

אתמול ניסו מארגני המשחק לשדר עסקים כרגיל ואף הודיעו כי יחלקו 500 כרטיסים בחינם לילדי עוטף עזה, שאלפים מהם נצורים בבתים כבר מספר ימים עוד לפני שפתח צה"ל במבצע בעזה ולפני ההסלמה הנוכחית.

המשחק שאורגן על ידי חברת "קומטק" והפילנתרפוט סילבן אדאמס אמור היה להוות את החזרה הגנרלית של שתי הקבוצות לקראת פתיחת הליגות המקומיות. כוכבים כמו ז'ואאו פליקס, אנטואן גריזמן ויאן אובלק בצד הספרדי אל מול דושאן ולאחוביץ', אנחל די מריה ולאונרדו בונוצ'י בצד האיטלקי היו אמורים לנחות ולשחק לעיני הקהל הישראלי, אך זה כבר לא יקרה.

עידן עופר, מבעלי אתלטיקו מדריד הגיב לאי ההגעה של הקולצ'ונרוס: "צר לי על ביטול המשחק. שחקני אתלטיקו מדריד היו נרגשים לקראת הביקור בישראל, המשחק והפעילות ההתנדבותית שתוכננה לשחקנים תוך קיום מפגש יוצא דופן עם ילדים מכל קצוות הארץ. כעת כולנו עם הפנים אל חזית הדרום. כולי תקווה לחזרת השקט לישראל בהקדם. נסייע לקיום משחק בינלאומי כשיהיה ניתן".