העברות בעולם: אנתוני מודסט חתם בדורטמונד, ורנר חוזר ללייפציג

play
אנתוני מודסט בורוסיה דורטמונד | אתר רשמי, האתר הרשמי של בורוסיה דורטמונד
שער בכורה ללבנדובסקי, ברצלונה חגגה עם 0:6 מרשים במשחק הכנה 02:54

החלוץ הוותיק מגיע מקלן כמחליף לסבסטיאן האלר החולה. מנצ'סטר יונייטד הגיעה לסיכום לגבי צירוף ראביו, אנחליניו חתם בהופנהיים

(גודל טקסט)

העברות

* החתמה גדולה לוולבס, שהודיעה על רכישתו של גונסאלו גדש תמורת 30 מיליון יורו. הקשר ההתקפי של ולנסיה ונבחרת פורטוגל יצטרף לאחוזה הפורטוגלית ברונו לאגה ויהיה השחקן הפורטוגלי העשירי בסגל.

* מי שעזב את וולבס הוא קונור קודי, שהושאל עד תום העונה לאברטון.

* אנתוני מודסט, החלוץ הצרפתי הוותיק (34) שכיכב בקלן בשנים האחרונות, חתם עד תום העונה בבורוסיה דורטמונד. מודסט מגיע כמחליפו של סבסטיאן האלר החולה, שייעדר תקופה ארוכה.

* בורנמות' אישרה: המגן הארגנטינאי מרקוס סנסי נרכש תמורת 15 מיליון יורו מפיינורד וחתם בשורות העולה החדשה לפרמיירליג.

* אחרי שדייויד ראום נרכש על ידי לייפציג מהופנהיים, היום אנחליניו עשה את הדרך ההפוכה וחתם בקבוצה של מונס דאבור עד תום העונה. המגן השמאלי הברזילאי הצטרף עד תום העונה הנוכחית.

* אחרי שאיבד את מעמדו כשוער הבכיר, יספר סילסן עזב את ולנסיה, חזר לליגה ההולנדית וחתם בניימיכן.

* אנטוורפן שילמה 5 מיליון יורו להרטה ברלין עבור הקשר ההולנדי יורחן אקלנקמפ בן ה-22, שחתם על חוזה לארבע שנים.

* אמפולי צירפה את החלוץ ההולנדי בן ה-25 סם לאמרס בהשאלה מאטאלנטה.

* סטיאווה בוקרשט מכרה את הקפטן שלה פלורין טנאסה לאל ג'זירה מאיחוד האמירויות תמורת 3 מיליון יורו. קשר נבחרת רומניה בן ה-27 חתם על חוזה לשנתיים.

שמועות

* לפי "סקיי", צ'לסי ור.ב. לייפציג סיכמו על העברתו של טימו ורנר, שישוב לקבוצה בה פרץ לאחר שלא הצליח להותיר חותם בבלוז. שווי העסקה: 25.3 מיליון ליש"ט.

* שחקן התקפה שצפוי לחתום בלייפציג הוא בנג'מין ששקו, השייך לרד בול זלצבורג. החלוץ הסלובני שהיה מבוקש במנצ'סטר יונייטד, אך עושה רושם שהוא יגיע דווקא לבונדסליגה. על פי פבריציו רומאנו, השחקן צפוי להישאר באוסטריה בעונה הקרובה ולעבור לגרמניה רק בקיץ הבא.

* לפי "האתלטיק", מנצ'סטר יונייטד סיכמה עם יובנטוס לגבי אדריאן ראביו, שאמור להצטרף רשמית בימים הקרובים. כל שנותר הוא שהקשר הצרפתי יסכם את תנאיו בשדים האדומים.

* ב"ל'אקיפ" טוענים: חרף השמועות, ז'ואן לאפורטה ונציגי ליאונל מסי לא שוחחו על אפשרות שהפרעוש ישוב לברצלונה בעונה הבאה.

* גונסאלו גדש ירחיב את המושבה הפורטוגלית בוולבס, שתרכוש אותו מוולנסיה תמורת 27.5 מיליון ליש"ט, כך על פי "הטלגרף".

* חבר חדש למנור סולומון. על פי דיווח ב"גרדיאן", פולהאם סיכמה עם ווסטהאם על רכישתו של הבלם איסה דיופ תמורת 15 מיליון פאונד.

* מי שצפוי לעזוב את וולבס הוא קונור קודי, שחקן נבחרת אנגליה שאמור להצטרף לאברטון כמושאל.

* מצ'לסי לסלטיק? על פי דיווח באנגליה, אלופת סקוטלנד וקבוצתו של ליאל עבדה מעוניינת ברוס בארקלי, שלא נמצא בתכניות של הבלוז.

* אחרי שכבר היה נראה בדרך הבטוחה לדרום אמריקה, חלה תפנית מפתיעה ואדינסון קבאני הודיע לבוקה ג'וניורס שלא יצטרף לקבוצה. בצרפת דווח כי ניס רצתה להחזיר אותו למדינה בה כיכב במדי פריז סן ז'רמן, אך האורוגוואי הבהיר כי הוא מעוניין לעבור לליגה הספרדית.

* מונאקו שמחפשת קשר שיוכל למלא את החלל שהותיר אורליאן טשואמני שעבר לריאל מדריד, ניסתה לצרף את אנדרה-פרנק זמבו-אנגיסה. הקשר הקמרוני היה מוכן להגיע, אבל נאפולי סירבה בתוקף ומעדיפה להיפרד מפביאן רואיס שסיכם את תנאיו בפריז סן ז'רמן.

* סוכנו של מרקו ארנאוטוביץ' אישר כי בולוניה קיבלה הצעה ממנצ'סטר יונייטד ודחתה אותה, אבל הבהיר כי החלוץ האוסטרי לוחץ לעזוב.

* נאפולי תגיש הצעה משופרת על ג'אקומו רספאדורי, חלוץ נבחרת איטליה עליו דורשת ססואולו כ-40 מיליון יורו. החלוץ כבר סיכם את תנאיו האישיים ורוצה לעבור בדיקות רפואיות בשלישי, אבל הצעה קודמת על סך 30 מיליון נדחתה.

* ססואולו מתכוונת להביא במקומו את אנדראה פינאמונטי, שהצטיין באמפולי ושייך לאינטר. גם אטאלנטה ומונצה בעקבות החלוץ בן ה-23, עליו מבקשת אינטר 18 מיליון יורו.