העברות בעולם: ספורטינג ליסבון לוחצת על רונאלדו, ברנרדו סילבה לפ.ס.ז'?

play
כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד | רויטרס
גאונות של דה בראונה, וולה מטורף והברקה של אנטוני: צפו בשערי השבוע 03:41

קבוצת נעוריו של CR7 מגבירה את הלחץ, באנגליה טוענים שאלופת צרפת מוכנה לשלם לסיטי 70 מיליון יורו. בואצ'י עבר ליוון

(גודל טקסט)

העברות

* ווסטהאם השלימה את רכישת הבלם הגרמני תילו קהרר מפריז סן ז'רמן. הוא עבר תמורת כ-16 מיליון יורו.

* פרביס אסטופיניאן, המגן השמאלי של נבחרת אקוודור, נמכר מוויאריאל לברייטון עבור 14 מיליון ליש"ט וחתם לחמש שנים. הוא יחליף אצל השחפים את מארק קוקורייה שעבר לצ'לסי.

* טאנגי ניאנזו נחת בספרד וצפוי לחתום במהלך היום לחמש שנים בסביליה ובכך להשלים את המעבר בסך 20 מיליון יורו מבאיירן מינכן לאנדלוסים.

* ריצ'מונד בואצ'י, חלוץ נבחרת גאנה בן ה-29 שסיים את חוזהו בבית"ר ירושלים, חתם לשנתיים בלאמיה היוונית וישחק שם לצד גוסטבו מרמנטיני.

* החלוץ גוסטבו בלאנקו לשצ'וק, שהושאל בשנה החולפת מאנטליספור לאייבר, עבר באופן קבוע לקבוצה הספרדית בהעברה חופשית.

* פמליקאו הפורטוגלית החתימה את שחקן הכנף פומה רודריגס מאלאבס כאשר דמי העסקה לא פורסמו.

* קרלסרוהה קיבלה בהשאלה עד תום העונה את בלם המבורג סטפן אמברוזיוס.

* יאנג בויז החתימה את שחקן הכנף קסטריוט אימרי מסרבט, דמי ההעברה לא פורסמו.

שמועות

* על פי "טיימס ספורט", פריז סן ז'רמן מוכנה לשלם למנצ'סטר סיטי 70 מיליון יורו עבור ברנרדו סילבה, לאחר שאופציית ברצלונה כנראה ירדה מן הפרק.

* צ'לסי חידשה את המו"מ לרכישת פייר אמריק אובמיאנג מברצלונה, שדורשת עבורו 30 מיליון יורו. לפי התקשורת בברצלונה, אובמיאנג כעת יותר קרוב לעזוב את ברצלונה מאשר פרנקי דה יונג מכיוון שהבלוז צפויים לשפר את הצעתם.

* ספורטינג ליסבון לוחצת בניסיון להשיב לשורותיה את כריסטיאנו רונאלדו. המנהל המקצועי ושחקן העבר הוגו ויינה מנסה לשכנע את חברו לשוב לקבוצת נעוריו.

* ברצלונה צפויה להיפגש היום עם נציגיו של חואן פוית הארגנטינאי, שחקן ההגנה שסעיף השחרור שלו מוויאריאל עומד על 42 מיליון יורו ועשוי להימכר בסכום נמוך יותר.

* העיתונאי הספרדי ג'וזפ פדרול מ"אל צ'ירינגיטו" טוען שקאסמירו עשוי לבקש לעזוב את ריאל מדריד עוד בשעות הקרובות. מנצ'סטר יונייטד סימנה לעצמה כמטרה לסכם עמו עד יום שבת.

* אתלטיקו מדריד דחתה את הצעת מנצ'סטר יונייטד – 130 מיליון יורו על ז'ואאו פליקס.

* באנגליה מדווחים כי שחקן הכנף אנתוני גורדון מעוניין לעזוב את אברטון ולעבור לצ'לסי, שבינתיים הציעה עליו 45 מיליון ליש"ט ונדחתה.

* עוד מועמד לניס: על פי פבריציו רומאנו יריבת מכבי תל אביב בפלייאוף הקונפרנס ליג מתכוונת להציע 10 מיליון יורו עבור החלוץ בן ברטון המשחק בבלאקבורן.

* לאחר שדובר כי ניוקאסל מגלה בו עניין, על פי הדיווחים בצ'לסי יהיו מוכנים לתת לקאלום הדסון אודוי לעזוב אך ורק בהשאלה.

* בולאי דיה יעזוב את ויאריאל ויעבור לסלרניטנה האיטלקית בהשאלה עם אופציית רכישה תמורת 12 מיליון יורו.

* בהמשך ישיר לשמועות לעיל, בממלכה נטען ששם חדש שנחשב למועמד בכיר להצטרף למנצ'סטר יונייטד הוא כריסטיאן פוליסיץ', שחקן ההתקפה של צ'לסי ונבחרת ארצות הברית. השדים האדומים צפויים לפנות לצ'לסי בניסיון לצרפו בהשאלה, השחקן על פי "האתלטיק" מעוניין במעבר.

* לקראת מעברו מטוטנהאם לנאפולי בהשאלה לעונה עם אופציית רכישה, טאנגי אנדומבלה יגיע מחר לאיטליה לצורך בדיקות רפואיות והשלמת העסקה.

* בשיקטאש קרובה לסיכום עם דלי עלי, שעדיין מתלבט בנוגע לעתידו.