העברות בעולם: צ'לסי הגישה לברצלונה הצעה סופית על אובמיאנג

play
פייר אמריק אובמיאנג, חלוץ ברצלונה | GettyImages, Alex Caparros
הזכירו נשכחות: 1:2 ענק למנצ'סטר יונייטד על ליברפול 05:55

לטענת "ספורט", הבלוז מוכנים לשלם 20 מיליון יורו על הגבוני ובמקביל הציעו 83 מיליון יורו על פופאנה ונדחו על ידי לסטר. קבאני בדרך לוולנסיה, דה יונג לבאיירן מינכן?

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

העברות

* ווסטהאם הודיעה על צירופו של המגן אמרסון פלמיירי, שנרכש מצ'לסי תמורת 13 מיליון ליש"ט.

* עסקת מכירותו של חסן קמארה מווטפורד לאודינזה הושלמה. האיטלקים יעבירו 17 מיליון יורו לאנגלים. קמארה יישאר בווטפורד עד תום העונה כמושאל ויעבור לאחר מכן לאודיזה.

* בשיקטאש רכשה את הקשר קרם אטקאן קסגין מסיבאספור – קבוצתו החדשה של דיא סבע – תמורת 1.4 מיליון יורו.

* דדריק בויאטה חתם בקלאב ברוז' עד 2025. שחקן ההגנה הבלגי, שעבר למנצ'סטר סיטי בשנת 2006, כשהיה בן 16 בלבד, וזר למולדתו אחרי ששיחק גם בבולטון, טוונטה, סלטיק והרטה ברלין שמכרה אותו ב-2 מיליון יורו.

* ברנרד, שחקן ההתקפה הברזילאי שעזב את אברטון לטובת אל שארג'ה מאיחוד האמירויות בקיץ 2021, נחת באתונה לאחר שסוכם מעברו לפנאתינייקוס והוא הוצג רשמית.

שמועות

* ב"טלגרף" פורסם שצ'לסי שיפרה את הצעתה על ווסלי פופאנה, אבל לסטר סירבה גם להצעה בגובה 83 מיליון יורו.

* קודי גאפקו חפץ במעבר למנצ'סטר יונייטד. הוא וסוכניו מחכים להצעה רשמית שתתקבל, אך השדים האדומים עסוקים כרגע יותר בכוכב אייאקס אנטוני.

* לאחר שנדחתה, צ'לסי מתכננת להגיש הצעה נוספת לאברטון עבור אנתוני גורדון – זו צפויה להיות בסך 60 מיליון ליש"ט.

* לפי דיווחים בספרד, אדינסון קבאני, שניהל מגעים מתקדמים עם ניס, נמצא על סף חתימה דווקא בוולנסיה ויעבור בהעברה חופשית.

* פבריציו רומאנו טוען: "שעות מכריעות בנוגע לפייר אמריק אובמיאנג וממפיס דפאי". ברצלונה דורשת 30 מיליון יורו עבור הראשון, שכבר סיכם את תנאיו בצ'לסי שלטענת "ספורט" הגישה הצעה אחרונה וסופית בגובה 20 מיליון יורו. השני מוכן להתיר את חוזהו כדי לעבור ליובנטוס.

* פרנקי דה יונג יעבור בהשאלה לבאיירן מינכן? בגרמניה פורסם שראשי באיירן בוחנים אפשרות לפנות לברצלונה בניסיון לצרף את הקשר ההולנדי בהשאלה עם אופציית רכישה, עסקה דומה לזו שהייתה עם פיליפה קוטיניו לפני שלוש שנים (שעליו האופציה לא מומשה על ידי הבווארים).

* יובנטוס במו"מ מתקדם עם ארקדיוש מיליק בן ה-28, חלוץ נבחרת פולין ומארסיי שעזב את נאפולי ואת איטליה רק בינואר 2021, כך על פי "סקיי איטליה". יובנטוס כעת תצטרך לבחור אם לצרף את מיליק בהשאלה או שמא לרכוש את ממפיס דפאיי מברצלונה תמורת כ-20 מיליון יורו, כשנטען כי לעדיפות זוכה הפולני בשל עלויות העסקה.

* פראן סוריאנו, מנהלה המקצועי של מנצ'סטר סיטי, הצהיר ש"ברנרדו סילבה לא יעזוב ויישאר העונה במנצ'סטר סיטי", חרף רצונה של ברצלונה לצרפו.

שחקן נבחרת אורוגוואי אדינסון קבאני
זה מתקרב. קבאני | רויטרס

* אריק באיי עובר למארסיי. בלם מנצ'סטר יונייטד יושאל לעונה, אך על מארסיי תהיה חובת הרכישה עבור 10 מיליון יורו אם בסיום העונה תבטיח מקום בעונה הבאה בליגת האלופות.

* מילאן סיכמה עם בורדו על מעברו של ז'אן אונאנה, קשר אחורי קמרוני בן 22. כעת הרוסונרי יסגרו מול השחקן את תנאיו הכספיים.

* ווסטהאם הגישה לקלאב ברוז' הצעה משופרת על האנס ונאקן בגובה 11 מיליון יורו, אולם הבלגים עדיין לא השתכנעו וסירבו להצעה.

* נוטינגהאם פורסט הציעה לטוטנהאם 20 מיליון ליש"ט על ג'אפט טנגנגה והיא קרובה לסיכום עם התרנגולים, אבל שחקן ההגנה מעדיף לעבור למילאן.

* ז'וז'ואה סה, הבלם הפורטוגלי שבעונה שעברה הושאל למכבי תל אביב מלודוגורץ, בדרך חזרה לפורטוגל. לפי הפרסומים, הוא צפוי לחתום בריו אווה.