בוראק ילמאז הוביל לפיטורי המאמן, והעביר את האימון בעצמו

הטורקי שחתם הקיץ בפורטונה סיטארד משתלט על קבוצתו ההולנדית: יכריע מי יהיה המאמן החדש והבטיח מענק לשחקנים על ניצחון

(גודל טקסט)

אחת ההחתמות המפתיעות של הקיץ הנוכחי הגיעה דווקא מהליגה ההולנדית, שם קבוצת התחתית פורטונה סיטארד הודיעה על החתמתו של לא אחר מאשר בוראק ילמאז, החלוץ הטורקי בן ה-37 שרק שנה קודם לכן הוביל את ליל לאליפות מפתיעה בצרפת.

המועדון ההולנדי הצנוע עבר לאחרונה לבעלות טורקית, ועל כן הוחלט להנחית במועדון את אחד הכדורגלנים הבולטים שיצאו מהמדינה בעשור האחרון. המועדון החתים את החלוץ הוותיק על חוזה לשתי עונות, שבסיומו ילמאז יתלה את הנעליים ויהפוך למאמן, אך הערב (שלישי) התברר כי ילמאז נוטל את הסמכות המקצועית מוקדם מהצפוי.

בוראק ילמאז, שחקן פורטונה סיטארד
משתלט על המועדון. ילמאז | אימג'בנק GettyImages, Henk Jan Dijks/BSR Agency

מאמן הקבוצה, שורס אולטיי, פוטר מתפקידו אחרי שלושה הפסדים רצופים מפתיחת העונה, ובהולנד דווח כי ילמאז היה זה שהעביר את האימון הראשון של הקבוצה מאז הזעזוע. בהולנד אף טוענים כי לחלוץ הייתה השפעה על ההחלטה לפטר את המאמן, וכי יהיה לו חלק בקביעת המאמן החדש.

בינתיים, כאמור, ילמאז היה זה שהעביר הוראות לשחקנים והוא צפוי לקבוע את ההרכב למשחק הליגה הקרוב מול הירנביין בשבת, במידה שלא ימונה מאמן חדש עד אז. ילמאז צפוי כמובן לכלול את עצמו בהרכב, אך בכל אופן הוא לא יוכל לעמוד על הקווים גם אם לא יגיע מאמן חדש, זאת משום שהוא לא מחזיק בתעודת פרו. בנוסף, ילמאז הבטיח לכל שחקן מענק של אלף יורו אם סיטארד תנצח את הירנביין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי