פלא שכל הגדולות רוצות אותו? צפו בביצוע המרהיב של ילד הפלא הברזילאי

אנדריק בן ה-16, אחריו דולקות בין היתר ריאל, סיטי, יונייטד ופ.ס.ז', כבש עוד שער יפהפה. בקצב הזה, סעיף השחרור של מי שהוגדר כיורש של רונאלדו וניימאר יצמח מ-60 מיליון יורו לסכום גבוה עוד יותר

(גודל טקסט)

ריאל מדריד. מנצ'סטר יונייטד. צ'לסי. ליברפול. מנצ'סטר סיטי. פריז סן ז'רמן. אלה רק חלק מהקבוצות שהוזכרו בחודשים האחרונים כמועמדות לרכוש את ילד הפלא הברזילאי, אנדריק. אחרי מה שעשה אמש (שני), בהחלט ייתכן שקבוצות-על נוספות יצטרפו לרשימה הזו.

הביצוע המרהיב הזה הגיע במדי קבוצת הנוער של פלמייראס. בבוגרים ילד הפלא טרם שיחק, אך יכולותיו במחלקות הצעירות ובנבחרות הצעירות של ברזיל כבר משכו את תשומת הלב של כל הקבוצות הגדולות באירופה. על כן, דאגה פלמייראס להכניס בחוזהו סעיף שחרור בן 60 מיליון יורו, שעשוי לצמוח בשנה הקרובה. כך או כך, לפי החוקים במולדתו, יוכל לעזוב את המדינה רק אחרי יום הולדתו ה-18.

בברזיל כבר דאגו להשוות את הכוכב הצעיר לרונאלדו, רומאריו, ניימאר ואדריאנו. ברשתות החברתיות הוא כבר הפך לכוכב של ממש, עם למעלה מ-1.1 מיליון עוקבים באינסטגרם.

"איך אני מתמודד עם כל ההייפ הזה? אני משתדל להיזכר שאני צעיר מאוד", אמר בחודש שעבר ל"דיילי מייל", אחרי יום הולדתו ה-16. "אני מנסה לזכור שאני עדיין ילד וזה רק משחק. אני לא רוצה לקחת את עצמי יותר מדי ברצינות וליהנות כמה שיותר. אני מודה לאלוהים, מנסה להישאר צנוע ולזכור את כל הקשיים שעברתי – זה מה שנותן לי את הכוח להמשיך".

"אני אף פעם לא מסופק, תמיד רוצה יותר", אמר בחודש שעבר, לאחר שחתם על חוזהו המקצועני הראשון. "פלמייראס היתה הקבוצה היחידה שהאמינה בי, הם הביאו אותי כשהייתי בן 10, הם הימרו עלי. אני גאה שהוחתמתי על חוזה בוגרים ותמיד אישאר צנוע".