צפו בתקציר: לראשונה מאז 2015 – בוקה ג'וניורס גברה על ריבר פלייט בבומבונרה

play
דריו בנדטו, חלוץ בוקה ג'וניורס | GettyImages, Rodrigo Valle
לראשונה מאז 2015 – בוקה ג'וניורס גברה על ריבר פלייט בבומבונרה 02:47

דריו בנדטו נגח לרשת במחצית השנייה, הצהובים-כחולים ניצחו 0:1 וחגגו ניצחון ביתי על היריבה המושבעת בליגה לראשונה זה שבע שנים

(גודל טקסט)

הסופר קלאסיקו נצבע גם הפעם בצהוב-כחול של בוקה ג'וניורס. אצטדיון הבומבונרה בבואנוס איירס היה מלא עד אפס מקום וכ-50 אלף צהובים-כחולים ביציעים ייצרו אווירה מטורפת כמדי דרבי בין שתי היריבות המושבעות, ושוב חגגו ניצחון יוקרתי והפעם מנגיחה של דריו בנדטו במחצית השנייה.

במפגש האחרון ביניהן בחודש מרץ האחרון ניצחה בוקה במונומנטל של ריבר משער של סבסטיאן וייה בדקה ה-54, והפעם היה זה בנדטו שבדקה ה-65 נותר חופשי אחרי כדור קרן שהרים חואן ראמירס ונגח לפינה השמאלית ולרשת. מרכוס רוחו, קפטן בוקה, עוד הורחק בתוספת הזמן, אבל זה לא קלקל לבוקה את החגיגות אפילו בקצת.

בוקה בזכות הניצחון עם 32 נקודות כעת בתום 18 מחזורים, עקפה את ריבר פלייט שלפני המחזור הובילה על בוקה בזכות מאזן השערים שלה. מהפסגה בה ניצבת אתלטיקו טוקומן רחוקה בוקה שתי נקודות בלבד, ריבר כמובן במרחק חמש הפרש.

דריו בנדטו ושחקני בוקה ג'וניורס חוגגים בסופר קלאסיקו
החגיגות בהתאם. בנדטו ושחקני בוקה | אימג'בנק GettyImages, ALEJANDRO PAGNI

בוקה לא רק ניצחה את ריבר פלייט בשני משחקי סופר קלאסיקו ברציפות ורשמה ניצחון רביעי ברציפות בליגה, אלא גם סגרה ארבע שנים ללא הפסד ביתי לריבר – מאז ה-2:0 ב-23 בספטמבר 2018. עם זאת, הניצחון האחרון של בוקה על ריבר בבית במסגרת הליגה היה במאי 2015, כך שעבור הצהובים-כחולים הסתיים רצף עגום במיוחד שנמשך כשבע שנים.