הפעם הסיגריה לא תעלה ביוקר: שצ'סני שוב נתפס מעשן בחדר ההלבשה

play
שוער נבחרת פולין, וויצ'ך שצ'סני | GettyImages, Dan Mullan
בן 15 עשה היסטוריה, ארסנל הביסה 0:3 וחזרה לפסגת הפרמיירליג 05:53

השוער ננעל בשירותים אחרי המשחק נגד ויילס, מאמן הנבחרת סיפר בחיוך: "הייתי בטוח שפרצה שריפה". דודק קורא להחזיר את סוזה

(גודל טקסט)

לפני כמה שנים וויצ'ך שצ'סני סיפר איך סיגריה אחת במקום ובזמן הלא נכונים הובילה אותו לפרידה מארסנל, אבל בנבחרת פולין הרבה יותר סלחניים כלפי החיבה שלו לעישון מאשר היה ארסן ונגר אחרי הפסד 2:0 לסאות'המפטון ביום השנה החדשה ב-2015.

שצ'סני כבר מזמן לא מסתיר את היותו מעשן ואפילו די כבד. ב-2020 סיפר בריאיון: "ארסן ונגר ידע שאני מעשן קבוע, רק לא רצה שזה יקרה בחדר ההלבשה. אבל הדלקתי סיגריה כשהייתי באמוציות אחרי משחק וזה עלה לי בהדחה מההרכב ובהמשך מהקבוצה".

שלשום (ראשון) שצ'סני שוב נתפס, הפעם אחרי ה-0:1 של פולין על ויילס בקרדיף בליגת האומות, משחק בו שוער יובנטוס הצטיין.

"כולנו מכירים את וויצ'ך, הוא חלק מהנבחרת כבר הרבה מאוד שנים…", אמר המאמן צ'סלב מיכנייביץ', "כל משחק במדים הלאומיים מאוד חשוב לו ורואים את זה. הוא מגיע בריכוז שיא, גם אם לפעמים הוא נראה משוחרר. בכל מקרה, אחרי המשחק נגד ויילס נכנסתי לחדרי ההלבשה ומהשירותים עלה כל כך הרבה עשן, שחשבתי שהם עולים באש. הבנתי שהוא שם, אז נעמדתי ליד הדלת ואמרתי בקול – 'וויצ'ך, הכל בסדר?'. והוא ענה: 'כן כן המאמן, המים פה בדיוק יורדים…".

מיכנייביץ' הוסיף קריצה וחיוך לעיתונאים כשסיפר כיצד "תפס על חם" את השוער, ומנבחרת פולין – אם מישהו חשב אחרת – הוא לא ייזרק.

וויצ'ך שצ'סני שוער נבחרת פולין
בנבחרת סולחים. שצ'סני | רויטרס

אגב נבחרת פולין, למרות הניצחון בוויילס, המאמן מיכנייביץ' סופג לא מעט ביקורת בגלל היכולת. אחד המבקרים הוא שוער העבר ייז'י דודק, שהפתיע כשבטור שכתב הציע למנות מחדש את לא אחר מאשר פאולו סוזה. כזכור, הפורטוגלי אימן את פולין ונטש לטובת הצעת עתק מפלמנגו הברזילאית – ממנה פוטר אחרי זמן קצר.

דודק כתב: "יש לי רק מסקנה אחת מהמשחקים תחת מיכנייביץ': המשחק שלנו הוא בלגן אחד שלם, הנבחרת לא קיימת. במצב הזה לא נתקשה רק נגד ארגנטינה במונדיאל, אלא גם נגד מקסיקו וערב הסעודית. צ'זארי קולשה (יו"ר ההתאחדות) צריך להתנצל בפני פאולו סוזה ולמנות אותו מחדש כל עוד הוא פנוי. כבר הבנו שלא נשחק כמו ברצלונה של צ'אבי, אז אם הנבחרת כבר משחקת כדורגל הגנתי, למה שלא נחזיר את סוזה? אולי הוא יצליח לתקן את הבלגן הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי