מרסלו גז'ארדו: "אעזוב את ריבר פלייט בדצמבר"

play
הוביל את ריבר פלייט להצלחה נוספת. גז'ארדו | רויטרס
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.10 04:46

מאמנה של אלופת הליגה הארגנטינאית בעונה החולפת, הודיע כי לא יאריך את חוזהו שמסתיים בעוד כחודשיים. זכה עם המועדון פעמיים בליברטדורס ופעם אחת בסודאמריקנה, ונחשב למעוטר ביותר בתולדות הקבוצה

(גודל טקסט)

מרסלו גז'ארדו, מי שנחשב לאחד מהמאמנים הגדולים בתולדות הליגה הארגנטינית והינו המעוטר ביותר בהיסטוריה של ריבר פלייט, הודיע הערב (חמישי) כי הוא יעזוב את מועדון הפאר עם סיום חוזהו בחודש דצמבר הקרוב. הארגנטינאי זכה רק בעונה שעברה סוף סוף עם ריבר באליפות הליגה המקומית, התואר היחיד שהיה חסר לו בקריירת האימון המרשימה, ולא ימשיך על הקווים בארגנטינה.

גז'ארדו חתם כמאמן ריבר פלייט ביוני 2014, רגע אחרי האליפות האחרונה של המועדון. במשך שמונה השנים שלו במועדון זכה באליפות ב-2021, בגביע הסודאמריקנה בעונת 13/14, שלוש פעמים בגביע הארגנטיני, וגולת הכותרת – שתי זכיות מדהימות בגביע הליברטדורס, בעונות 14/15 ו-17/18, כשהאחרונה שבהן כללה ניצחון על היריבה השנואה בוקה ג'וניורס בגמר.

כבר בשנים האחרונות, עם הצלחתו בריבר, המאמן הארגנטינאי קושר למועדונים רבים באירופה, ביניהם אייאקס, ברצלונה, וולבס, מנצ'סטר יונייטד ואתלטיקו מדריד. על פי דיווחים בארגנטינה, גז'ארדו ייקח זמן לחשוב על המשרה הבאה שלו, כשנאמר שמעניין אותו לאמן נבחרת לאומית ומקסיקו היא אחת המועמדות לקלוט את המאמן המוכשר.

מרסלו גז'ארדו מאמן ריבר פלייט עם רפאל סנטוס בורה
המעוטר בתולדות ריבר פלייט. מרסלו גז'ארדו | אימג'בנק GettyImages, Marcelo Endelli

בין השחקנים ששיחקו תחתיו בריבר פלייט לאורך השנים אפשר למצוא את פרנקו ארמאני, גונסאלו מרטינס, חוליאן אלברס, ג'ובאני סימאונה, חאבייר סאביולה ואנזו פרס.