ז'וזואה הרגיז את פולין: "עשה מעצמו בדיחה, ספורטאי קטן"

play
מתחיל להיכנס לעניינים. ז'וזואה | GettyImages, Francesco Pecoraro
חמד סידר יתרון, אך הפועל באר שבע השיגה רק נקודה מול לך פוזנן 02:59

אקס הפועל באר שבע סירב ללחוץ ליריב את היד אחרי הפסד לגיה ורשה, ובכירים בכדורגל המקומי תקפו: "מביך, התנהגות עלובה. תוריד את סרט הקפטן"

(גודל טקסט)

חמישה ימים בלבד חלפו מאז שז'וזואה הצהיר בריאיון לוואלה! ספורט: "התבגרתי". אלא שאמש (שישי) עורר הקשר הפורטוגלי סערה חדשה בפולין, לאחר שקבוצתו לגיה ורשה נכנעה 2:1 לוויסלה פלוק בחוץ. אקס הפועל באר שבע, שעונד את סרט הקפטן בלגיה וכבש לזכותה שער שוויון זמני בפנדל במשחק המדובר, סירב ללחוץ את היד לשחקן היריבה לוקאש סקולסקי בסיום המשחק, וספג ביקורות קשות בעקבות כך.

נשיא ההתאחדות הפולנית לשעבר, זביגנייב בונייק, תקף בטוויטר: "ז'וזואה עשה מעצמו בדיחה שלא לחץ את ידו של היריב לאחר המשחק. הוא ספורטאי קטן". העיתונאי המקומי קונרד פרשטר הגיב: "מביך".

כך גרר ז'וזואה מתקפה ברשתות

יאקוב ואבז'יניאק, אקס לגיה ורשה ונבחרת פולין, כתב: "אדון ז'וזואה, אתה הקפטן של קבוצה מעוטרת. בדיוק פי שצעדת בביטחון לחדר ההלבשה מבלי ללחוץ את היד ללוקאש, תהיה גבר ואל תענוד יותר את סרט הקפטן של לגיה ורשה".

צזארי קוצ'ארסקי, גם הוא שחקן עבר של לגיה והנבחרת הפולנית, וכיום סוכן שחקנים שאף ייצג את רוברט לבנדובסקי עד 2018, הוסיף: "התנהגות עלובה למדי של ז'וזואה! המדים של לגיה מחייבים אותך להתנהג בהתאם, גם כשאתה עצבני על הפסד. אני מקווה שהוא יתקן את ההתנהגות שלו אחרי שהאמוציות יירגעו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי