אם כל הדרמות: ריבר פלייט ניצחה את ראסינג והעניקה אליפות לבוקה ג'וניורס

play
| GettyImages, Marcos Brindicci
אם כל הדרמות: ריבר פלייט ניצחה את ראסינג והעניקה אליפות לבוקה ג'וניורס 05:38

צפו בטירוף: ארמני הציל פנדל בדקה ה-90 ומנע מראסינג ניצחון שהיה מעניק לה אליפות, בוקה חגגה למרות שסיימה רק ב-2:2 ביתי עם אינדפדיינטה

(גודל טקסט)

ראינו כבר מחזורי סיום דרמטיים, אבל מה שקרה הלילה בארגנטינה לא נראה כבר שנים: בוקה ג'וניורס זכתה באליפות מספר 35 בתולדותיה אחרי 2:2 ביתי עם אינדפדיינטה. הסגולים היו חייבים לנצח כדי להבטיח את התואר, אבל הם נהנו מעזרה של לא אחרת מאשר ריבר פלייט היריבה השנואה שניצחה במשחק המקביל 1:2 את ראסינג קלוב והעניקה למעשה את התואר לבוקה ג'וניורס במשחק שבו ראסינג החמיצה פנדל בדקה ה-90 לפני שער הניצחון של ריבר, שבסופו של דבר לא שינה דבר.

בוקה עלתה למשחק מול אינדפדיינטה לעיני הקהל הביתי שלה כשגורלה בידיה: ניצחון מול היריבה המושבעת של ראסינג קלוב יבטיח לה את האליפות כשבמקביל ראסינג שיחקה נגד ריבר פלייט. על פניו, גם בוקה וגם ראסינג היו אמורות לנצח, אבל הכדורגל הארגנטינאי סיפק לעולם שיעור בספורטיביות טהורה. לאנדרו פרננדס כבש בפנדל והוליך את אינדפדיינטה ליתרון 0:1 בדקה ה-32. אלא שגיז'רמה פרננדס השווה (34) וסבסטיאן ויז'ה הפך (49) כדי לקבוע 1:2. בוקה בדרך לאליפות קלה? זה לא מה שחשבה אינדפדיינטה, שלא עשתה חשבונות ולא התחשבה בשנאתה לראסינג ובדקה ה-81 ניקולאס ואייחו קבע 2:2 דרמטי מאין כמוהו בבונבוניירה.

שחקני בוקה ג'וניורס חוגגים זכייה באליפות
| GettyImages, Marcos Brindicci

צפו בהצלת הפנדל של ארמני

שחקני בוקה ג'וניורס חוגגים
יש אליפות! שחקני בוקה חוגגים | אימג'בנק GettyImages

הקהל הביתי נכנס להלם, בשלב הזה ניצחון של ראסינג מבטיח לה אליפות על חשבון בוקה ובמצב של 1:1 נגד ריבר פלייט ראסינג קיבלה פנדל בדקה ה-90. ג'ונתן גלבאן קיבל את האחריות האדירה להבקיע ולהעניק לראסינג אליפות, אבל פרנקו ארמני הציל ולמעשה נתן את האליפות במו ידיו לבוקה, כשבסופו של דבר מיגל בורחה גם כבש עמוק בתוספת הזמן שער שהעניק לריבר פלייט 1:2 ואת הניצחון שהימם את ארגנטינה ובמיוחד את בוקה, שזכתה באליפות ה-35 שלה רק בזכות ניצחון של היריבה השנואה כל כך. מי היה מאמין?