אינטר מיאמי "בטוחה" שליאו מסי יגיע: "כבר חודשים בשיחות סודיות"

play
ליאונל מסי חוגג פריז סן ז'רמן | רויטרס
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 31.10 05:56

בדרך ל-MLS? על פי דיווח ב"אתלטיק", הקבוצה של דייויד בקהאם מנהלת מו"מ עם חורחה מסי, אביו של הארגנטינאי, שחוזהו בפריז סן ז'רמן מסתיים בקיץ הבא

(גודל טקסט)

האם ליאונל מסי יעזוב את פריז סן ז'רמן, ויעבור ל-MLS? על פי דיווח של דייויד אורנסטין מה"אתלטיק", אינטר מיאמי "בטוחה" בסיכוייה להחתים את הכוכב הארגנטינאי, ומקווה שהוא יחתום על חוזה עם הקבוצה של דייויד בקהאם "כבר בחודשים הקרובים".

מסי תחת חוזה בפריז סן ז'רמן עד הקיץ הבא, אבל על פי ההערכות הוא לא שש לחתום על חוזה חדש בשורות האלופה הצרפתית. בברצלונה עדיין מקווים שהוא יחזור הביתה, למועדון שבו שיחק כל הקריירה עד למעבר לצרפת – אבל פי "אתלטיק", נערכות "שיחות סודיות בין הצדדים שנמשכות כבר חודשים ארוכים, בין נציגי השחקן לאנשי אינטר מיאמי, שכרגע נראה שמובילה במרדף אחרי החתמת השחקן".

שחקן פריז סן ז'רמן ליאונל מסי
בכושר הנוכחי, הוא שווה כל דולר. מסי | אימג'בנק GettyImages, Pedro Salado/Quality Sport Images
דייויד בקהאם לקראת המונדיאל קטאר 2022
עסקת ענק בדרך? בקהאם | אתר רשמי, חשבון האינסטגרם של דייויד בקהאם

הביטחון של אינטר מיאמי בסיכוייה הוא כל כך גדול – עד שבקבוצה ממש "מאמינים שהוא יחתום בחודשים הקרובים", כך נטען בדיווח. מי שמטפלים באופן אישי במו"מ הם האחים חורחה וחוזה מאס, השותפים של בקהאם בבעלות על הקבוצה, שכבר ערכו מספר פגישות עם חורחה מסי, אביו של הכדורגלן והאיש שמייצג אותו.

כמובן שהבאת ליאו מסי היא עסקה עצומה עבור הקבוצה ממיאמי, שהוקמה לפני 4.5 שנים, ומסי יהיה ההחתמה הגדולה בתולדות ה-MLS, והמשמעותית ביותר מאז שדייויד בקהאם עצמו חתם בגלאקסי ב-2007. פ.ס.ז' בתקופה האחרונה מנסה להאריך את חוזהו של הארגנטינאי, שמסתיים בקיץ הבא. מסי עצמו מחזיק בנכסים במיאמי. כמובן שברצלונה תמיד בתמונה, ומקווה להחזירו "הביתה", ובקבוצה מקווים שיישר את ההדורים הנשיא ז'ואן לאפורטה, נשיא המועדון, שמצדו מאמין שהפעם העלות שלו לא תהיה גבוהה כבעבר. כך או כך, במיוחד כאשר מסי שוב במיטבו מבחינה מקצועית, המרדף אחריו עולה הילוך.