הסוכנת של פוגבה: פול יחמיץ בוודאות את המונדיאל

play
שחקן נבחרת צרפת פול פוגבה | רויטרס
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 31.10 05:56

הקשר הצרפתי הצטרף לחברו לקישור נבחרת הטריקולור, קאנטה, והשניים שהיו חלק משמעותי בזכייה ב-2018 לא יקחו חלק בטורניר בקטאר. שחקנה של יובנטוס נפצע פעם נוספת באימון הקבוצה ויעדר לפחות שבועיים נוספים

(גודל טקסט)

מכה נוספת נחתה הערב (שני) על נבחרת צרפת, כשרפאלה פימנטה, סוכנתו של אחד השחקנים החשובים של דידיה דשאן, פול פוגבה, הודיעה כי הקשר נפצע פעם נוספת באימון יובנטוס ולא יוכל להשתתף במונדיאל בקטאר שיחל בעוד כשבועיים וחצי.

כאמור, כוכבה של יובנטוס סבל מפציעה קשה בברך במהלך ההכנה לעונה והיה זקוק לניתוח כדי להספיק להיות כשיר למונדיאל. אולם, על אף ההערכות כי הקשר יהיה מוכן בזמן למחנה האימונים הקצר של הטריקולור כשבוע לפני הטורניר, סוכנתו של השחקן הודיע כי הוא נפצע בשריר פעם נוספת ויעדר כשבועיים נוספים מעבר לצפוי. פוגבה, שרק בשבועיים האחרונים חזר להתאמן עם שאר חבריו לקבוצתו החדשה-ישנה, טרם שיחק במדי הביאנקונרי ועתיד לחזור לסגל רק לאחר המונדיאל כשיחלים באופן סופי מהפציעה הטורדנית.

מלבד פוגבה, גם אנגולו קאנטה, שותפו לקישור בזכייה של צרפת במונדיאל 2018, יעדר בעקבות פציעה. ב-32 משחקים בהם פתחו יחדיו הנבחרת הצרפתית מעולם לא הפסידה וזכתה באליפות העולם ובליגת האומות. חסרונם של שני השחקנים המוכשרים יאלץ את דשאן לבחור באלטרנטיבות בדמותם של אדריאן ראביו, אדוארדו קמאבינגה ואורליאן טשואמני.

פול פוגבה שחקן נבחרת צרפת
אכזבה ענקית לקשר ולנבחרת צרפת. פול פוגבה | רויטרס

משחק הפתיחה של נבחרת צרפת בניסיון להגן על התואר יהיה מול אוסטרליה ב-22 בנובמבר, כאשר לאחר מכן יפגשו את דנמרק וינעלו את שלב הבתים נגד טוניסיה.