מתגעגע לקלאסיקו? וידאל: "ריאל מדריד, אנחנו נבעט לכם בתחת"

play
ארתורו וידאל, שחקן פלמנגו | GettyImages, Buda Mendes
גביגול כבש, פלמנגו מחזיקת גביע הליברטדורס בפעם השלישית בתולדותיה 02:54

צפו באקס ברצלונה שולח מסר לקראת גביע העולם למועדונים בחגיגות הזכייה של פלמנגו בליברטדורס. כיצד זה נגמר בפליטות הפה הקודמות?

(גודל טקסט)

ארון התארים של ארתורו וידאל עמוס בהישגים ובזכיות בגביעים ממספר מדינות ויבשות שונות. הוא זכה בתשע אליפויות באיטליה, גרמניה וספרד, ארבעה גביעים, ומעל הכל זכה פעמיים עם נבחרת צ'ילה בקופה אמריקה. עם זאת, תואר יבשתי קבוצתי לא היה לו עד שבת האחרונה, אז זכה עם פלמנגו הברזילאית בגביע הליברטדורס אחרי 0:1 בגמר על אתלטיקו פרנאנסה.

וידאל אינו שחקן הרכב קבוע באלופה הטרייה של דרום אמריקה, אך הדבר לא מנע ממנו לתפוס את הכותרות בחגיגות הזכייה של הקבוצה מריו דה ז'ניירו. הצ'יליאני, אקס ברצלונה, ניצל את הבמה כדי לשלוח מסר ליריבה הגדולה ולשעבר – אלופת אירופה ריאל מדריד – שעשויה לפגוש את פלמנגו בגמר גביע העולם למועדונים. "ריאל מדריד, אנחנו נבעט לכם בתחת", אמר הקשר הוותיק שזכה לעידוד מהקהל המשולהב.

הציטוט המדובר

אם לשפוט על פי תקדימי העבר, במקרה של וידאל מדובר בעיקר במילים ופחות במעשים בפועל. לקראת מפגש נגד נבחרת ברזיל במוקדמות המונדיאל האחרון, הקשר אמר כי צ'ילה "הורידה את ברזיל על הברכיים, נראה מה יקרה בספטמבר". אותו משחק בספטמבר הסתיים ב-0:1 לסלסאו, וחודשים ספורים לאחר מכן ברזיל הביסה את צ'ילה 0:4 וחיסלה את סיכוייה להעפיל לגביע העולם.

עוד קודם לכן, כשחקן ברצלונה, הקשר העביר מסר לאקסית באיירן מינכן לפני רבע ליגת האלופות כשאמר שהבווארים "הולכים לשחק נגד ברצלונה, לא מול קבוצה מהבונדסליגה". רבע הגמר הסתיים ב-2:8 מהדהד לגרמנים.

אגב, וידאל פגש 12 פעמים את ריאל מדריד בליגת האלופות, ניצח רק פעם אחת, הפסיד בחמשת המפגשים האחרונים והורחק פעמיים.