צפו בהזיה: עשרה כרטיסים אדומים באלוף האלופים בארגנטינה

play
שחקן ראסינג יוהאן קרבונרו מול שחקן בוקה ג'וניורס לואיס אדבינקולה | GettyImages, Marcelo Endelli
הזייה תוצרת ארגנטינה: עשרה כרטיסים אדומים במשחק אחד 03:18

מהומות, חגיגות פרובוקטיביות ושלל כרטיסים: ראסינג ניצחה את בוקה 1:2 בתום דרמה גדולה, למפסידה הורחקו לא פחות משבעה שחקנים

(גודל טקסט)

לא פחות מעשרה כרטיסים אדומים נשלפו הלילה (בין ראשון לשני), במשחק אלוף האלופים בארגנטינה. בסיום הדרמה הלא שגרתית הזו, ניצחה ראסינג קלוב 1:2 את בוקה ג'וניורס, אך בבוקר שאחרי, אף אחד לא מדבר על כדורגל, כי אם על השופט פקונדו טייו.

בוקה דווקא פתחה היתה ועלתה ליתרון מרגלי נורברטו בריאסקו (19), אלא שמתיאס רוחאס הפגיז שער שוויון נהדר (22) מ-30 מטר. ארבע דקות בתוך תוספת הזמן קיבלנו את צמד הכרטיסים האדומים הראשון, כשעימות קטן על כר הדשא הוביל להרחקתם של יוהאן קרבונרו מצד אחד, וסבסטיאן וייה מנגד. בדקה ה-100 הורחק גם אלאן וארלה, אבל זה כלום לעומת מה שהגיע בהמשך.

בדקה ה-118, קרלוס אלקראס המחליף נגח פנימה את ה-1:2 ולא ידע את נפשו מרוב אושר. שחקני בוקה לא אהבו את הורדת החולצה וההתגרות של כובש שער הניצחון, ובעוד אלקראס ספג צהוב שני ואדום בעצמו על החגיגות, הוא ממש לא היה לבד. ביחד איתו הורחקו גם לואיס אדבינקולה, דייגו גונסאלס (שכלל לא היה על כר הדשא), פרנק פאברה וקרלוס סמבראנו מבוקה, וגם חברו לקבוצה ג'ונתן גלבאן שישב על הספסל.

גמור? עוד לא. עשר דקות בתוך תוספת הזמן של ההארכה הורחק גם דייגו בנדטו, ובוקה נותרה בחמישה שחקנים בלבד, כך שלשופט לא נותרה ברירה אלא לשרוק לסיום ולשים קץ למשחק המשוגע הזה.

טייו, אגב, נחשב לאחד השופטים הטובים בדרום אמריקה, וישפוט גם במונדיאל הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי