סחיטת פנדל, שער ומהלכי סולו: הבכורה של איליצ'יץ' במדי מאריבור

play
יוסיפ איליצ'יץ' מאריבור | צילום מסך, צילום מסך
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 8.11 04:07

הכוכב הסלובני שסבל מדיכאון ועזב את אטאלנטה, נכנס כמחליף במאריבור והזכיר מדוע הוא נחשב לאגדה מקומית וכל זה עם עודף משקל קיצוני. צפו במהלכיו

(גודל טקסט)

עד ממש לא מזמן יוסיפ איליצ'יץ נחשב לאחד השחקנים הכי טובים באיטליה. החלוץ הסלובני כבש 47 שערים במדי אטאלנטה בין 2017 ל-2022 ולשיאו הגיע עם הרביעייה שכבש לרשת של ולנסיה בליגת האלופות לפני שנתיים וחצי ב-3:4 המשוגע. אלא שמאז שנדבק בקורונה, איליצ'יץ' נכנס לדיכאון וסבל מבעיות פסיכולוגיות שהחזירו אותו הביתה, לסלובניה, שם הוא חתם במדי מאריבור המקומית.

איליצ'יץ', בן 34 היום ועם כמה קילוגרמים עודפים, נכנס ביום ראשון כמחליף בדקה ה-77 במשחק הליגה נגד מורה ומיד הטביע את חותמו. הוא רשם כמה מהלכים טכניים שלא רואים כמעט בליגה הזו ולקראת הסיום (89) עם סלאלום בתוך הרחבה הוא סחט פנדל, אותו הוא בעט בעצמו לרשת הגבוהה וקיבל הרבה אהבה מהחברים החדשים שלו.

שיחק רק רבע שעה, אבל הספיק להטביע חותם. צפו בביצועיו של איליצ'יץ'

איליצ'יץ' נמצא בשלהי קריירה מרשימה מאוד, רובה באיטליה. הוא החל את דרכו בפאלרמו ועשה את הפריצה בפיורנטינה, שבשורותיה הוא כיכב בין השנים 2013 ל-2017. יש לו גם 79 הופעות ו-16 שערים במדי נבחרת סלובניה. מאריבור אגב, פתחה רע מאוד את העונה ומרוחקת 19 נקודות מלובליאנה המוליכה, אבל עם איליצ'יץ' תקווה לצמצם פערים.