אם הוא לא הושפל מספיק: דה חאה "הופרש" מספרד על ידי רוביאלס

play
דויד דה חאה | רויטרס
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 17.11 05:11

שוערה של מנצ'סטר יונייטד לא זומן לקטאר מסיבות מקצועיות, אך לא ציפה לשיחה גם מנשיא ההתאחדות שהודה לו על תרומתו ושמח בשבילו על ההחלטה לפרוש, שמעולם לא התקבלה

(גודל טקסט)

דויד דה חאה הוא אחד השחקנים הבכירים בעולם שנבחרתו תשתתף במונדיאל והוא יצפה בה מביתו רק בעקבות החלטה מקצועית של המאמן, אבל הסיפור הבא הותיר את השוער הספרדי בהלם עוד יותר מאשר ההחלטה להשאירו מחוץ לרשימת 26 שחקני "לה רוחה" שזימן לואיס אנריקה לקטאר.

לפי העיתונאי חוסה אלברס מ"אל צ'ירינגיטו", לואיס אנריקה התקשר לדה חאה ובישר לו על החלטתו שלא לזמנו לסגל "לה רוחה", לא החלטה מפתיעה מדי אם לוקחים בחשבון שמאז אוקטובר 2020 שוערה של מנצ'סטר יונייטד לא זוכה לאמון ולא נמנה על סגל נבחרת ספרד, אבל דה חאה לא ציפה לשיחה נוספת מנשיא ההתאחדות לואיס רוביאלס שבה הוא למעשה מפריש אותו מהמדים הלאומיים.

דויד דה חאה, שוער מנצ'סטר יונייטד
הנשיא הוציא אותו לפרישה מוקדמת.דה חאה | רויטרס

דה חאה בן ה-31 נמצא בתקופה מצוינת ובהחלט מצליח להזכיר נשכחות בכל הנוגע ליכולתו, גם מנצ'סטר יונייטד העונה – למרות הכל – נראית כמי שנמצאת במגמת שיפור לעומת שנים קודמות, אבל לואיס אנריקה העדיף על פניו את שוערי ברנטפורד וברייטון, דויד ראיה ורוברט סאנצ'ס שיתחרו מול אונאי סימון.

לפי אלברס, "לואיס אנריקה התקשר לדויד ואמר לו שהוא לא בונה עליו. הוא הסביר לו שזו החלטה מקצועית ודויד שאל מהי הסיבה, אבל לא קיבל תשובה מפורשת. כמה ימים לאחר מכן קיבל דויד שיחת טלפון נוספת והפעם מרוביאלס, נשיא ההתאחדות הספרדית. הוא אמר לדויד שהוא שמח שהוא הגיע להחלטה אחרי שהוא חשב עליה במשך תקופה ארוכה וסיפר לו שאמרו לו שהחליט לפרוש מהנבחרת. דויד בתגובה שאל 'סליחה?', הבהיר שהוא לא זומן לסגל בעקבות החלטת מאמן והצהיר כי הוא עומד לרשות הנבחרת ויגיע בעתיד אם יזומן. דויד מאוד הופתע מהיחסים בין רוביאלס ללואיס אנריקה ועוד יותר מהשיחה מהנשיא", סיכם העיתונאי את הסיפור המפתיע למדי.