לא מוכן להתפשר: "דרישות השכר של אלי דסה גבוהות מאוד"

אלי דסה
אלי דסה | אודי ציטיאט

אחרי שהמגעים עם מכבי תל אביב כשלו, המגן עדיין מחפש קבוצה ובתקשורת האוסטרית מדווחים שראשי ראפיד וינה מתלבטים בין מגן נבחרת ישראל לבין פיליפ סטויקוביץ' מהכוכב האדום בלגרד

(גודל טקסט)

עונת 2019/20 כבר יצאה לדרך ומי שעדיין ממתין להצעות הוא אלי דסה, מהשחקנים הבכירים בכדורגל הישראלי, שסיים את חוזהו לאחר ארבע שנים במכבי תל אביב וטרם מצא בית חדש. המגן, שצפוי לשמש כבורג משמעותי בשני המפגשים הקרובים של הנבחרת נגד צפון מקדוניה (05.09) וסלובניה (09.09), לא עשה הכנה מסודרת במסגרת קבוצתית ולא שיחק מאז תחילת חודש יוני, אך שמר על כושר לבדו ומסתמן שמקומו בהרכב של אנדי הרצוג מובטח.

במהלך הקיץ הוזכרה ורדר ברמן מהבונדסליגה כמועמדות לקלוט את דסה, אך העסקה לא הבשילה ומי שנכנסה לתמונה בימים האחרונים היא ראפיד וינסה אוסטרית שפתחה את הליגה בצורה רעה, איבדה את המגן הימני המוביל שלה בשל פציעה ומחפשת תחליף. עד הימים האחרונים היה זה פיליפ סטויקוביץ' מהכוכב האדום בלגרד שהוזכר כמועמד הבכיר להצטרף, אולם העובדה שהישראלי הוא שחקן חופשי שיכול להצטרף לאחר מועד סגירת החלון וללא דמי העברה, עשויה לטרוף את הקלפים ולהכריע את הכף לטובתו.

"בניגוד לסטויקוביץ' לו חוזה עד 2022 בבלגרד, דסה יכול להצטרף ללא תמורה. הקבוצה אמנם לא תצטרך לשלם עבור אלי, אך דרישות השכר שלו גבוהות מאוד ומדובר בחוזה ארוך וכבד", נכתב בתקשורת האוסטרית. ראפיד וינה החלה את הליגה האוסטרית עם שבע נקודות מחמישה משחקים והפער בינה לבין רד בול זלצבורג עומד על לא פחות משמונה נקודות. בשורות היריבה העירונית, אוסטריה וינה, משחק אלון תורג'מן ואם דסה אכן יצטרף הוא יהיה הישראלי השלישי בליגה, כאשר מי שפתח את העונה בסערה ומוביל את טבלת הכובשים הוא שון וייסמן מוולפסברגר.


צפוי לפתוח בהרכב הנבחרת בתחילת ספטמבר. אלי דסה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי