אנטוורפן מתקשה ללא רפאלוב: "הצל שלו מרחף מעל הקבוצה"

ליאור רפאלוב | Jeroen Meuwsen/BSR Agency/Getty Images

לאחר שהחליטה לא לשתף את הישראלי עד תום העונה, הקבוצה הפסידה 3:2 לגנק ואיבדה את המקום השני. בבלגיה ניתחו את חסרונו ואת המחליף המיועד. שחקן אנדרלכט פירגן לכוכב שיצטרף בקיץ: "יעניק ערך מוסף"

(גודל טקסט)

לאחר שהחליטה לא לשתף את ליאור רפאלוב במשחקיה עד לסיום העונה בעקבות החתימה של הקשר באנדרלכט, אנטוורפן החליטה איבדה אמש (שישי) איבדה את המקום השני בטבלת הליגה הבלגית, שמוביל למוקדמות ליגת האלופות, בעקבות הפסד 3:2 לגנק. בתקשורת המקומית כבר החלו לנתח את חסרונו של הכוכב הישראלי ואת המחליף המיועד למשחקים שנותרו.

באתר "HLN" נכתב: "רפאלוב היה חסר מאוד אצל אנטוורפן. האם ההיעדרות של האיש שאחראי על המסירה האחרונה שיחקה תפקיד? נדמה שהצל של זוכה נעל הזהב מרחף מעל הקבוצה". בינתיים, מי שתפס את מקומו בקישור ההתקפי הוא קוג'י מיושי. היפני בן ה-24 פתח בהרכב לראשונה מאז חודש ינואר ואפילו הבקיע שער שהעלה את המארחת ליתרון 1:2, שכאמור לא החזיק מעמד.

גם באנדרלכט הגיבו לצירוף של הישראלי. חברו לקבוצה החדשה, אלברט סמבי לוקונגה, התראיין במדינה והחמיא: "יש לו את הכריזמה לשחק כאן והוא יעניק ערך מוסף. הוא מכיר את הליגה טוב מאוד ושחקנים בעלי ניסיון כמוהו יכולים להאיץ את תהליך הלמידה של הקבוצה הצעירה שלנו".

אלברט סמבי לוקונגה. פירגן לחבר החדש | Joris Verwijst/BSR Agency/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי