דיווח: רונאלדיניו נכנס לחובות ענק והרשויות יפקיעו את נכסיו

רונאלדיניו
רונאלדיניו | TIZIANA FABI/Gettyimages

בברזיל טוענים כי כוכב העבר של ברצלונה נקנס במעל 20 מיליון יורו על בנייה לא חוקית, ונמצא תחת מעקב של נושים. בנוסף, שני דרכוניו - הברזילאי והספרדי - הוחרמו. קאפו, עוד כוכב עבר, עומד בפני תהליך דומה

(גודל טקסט)

בשנה וחצי מאז פרש רשמית, נראה שרונאלדיניו מתקשה להעסיק את עצמו בחיים חדשים. כוכב העבר של ברצלונה ונבחרת ברזיל נקנס, נכסיו עומדים בפני הפקעה ושני דרכוניו הוחרמו בשל חובות עצומים, כך דווח היום (שלישי) בברזיל.

על פי העיתון "פולהה דה סאו פאולו", רונאלדיניו נקנס ב-9.5 מיליון ריאל (כ-2.25 מיליון יורו) בשל בניית רציף בבית על שפת האגם אותו הוא מחזיק בפורטו אלגרה בברזיל. בנוסף, הקשר לשעבר נרדף על ידי נושים על חובות בסך 1.84 מיליון יורו בנוסף למיסים על החובות. אם כי, על פי ה-BBC, שופט בפורטו אלגרה סיפר לסוכנות הידיעות "רויטרס", כי בשל העובדה שהתיק נמצא תחת חיסיון משפטי, לא ניתן לאשר או להכחיש את הפרטים.

שוויו של רונאלדיניו מוערך בכ-100 מיליון יורו, ועל פי דיווחים לאחרונה הוא גובה מעל 150 אלף יורו על קידום בעמוד האינסטגרם שלו, אך לפני כחצי שנה דווח כי הוא פשט רגל.

אגב, קאפו, קפטן נבחרת ברזיל עימה זכה רונאלדיניו במונדיאל 2002, עומד גם הוא בפני בעיות כלכליות והדירות הרבות שהוא מחזיק בברזיל עשויות להיות מופקעות על ידי הרשויות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי