שרה בממשלת ברזיל דורשת להכניס את רוביניו לכלא מיידית

רוביניו | Buda Mendes/Getty Images

אחרי שהחלוץ הוותיק חתם בסנטוס ושוחרר 6 ימים לאחר מכן בשל איומים מצד הספונסרים והאוהדים בעקבות פרשיית האונס, דמארס אלבס תוקפת: "אסור למחוא כפיים לאנסים. פשע שלא מגיע לו שום התחשבות במתעלל"

(גודל טקסט)

ימים קשים עוברים על רוביניו. רק לפני תשעה ימים הוא חתם בסנטוס הברזילאית, הקבוצה בה גדל ופרץ, אך שוחרר שישה ימים בלבד לאחר מכן בשל הד שלילי עצום ואיומים מצד הספונסרים והאוהדים. האיומים הללו כמובן הגיעו בעקבות הסיבה שאקס ריאל מדריד הורשע באונס בזמן ששיחק במילאן בשנת 2013. החלוץ היה אמור להיכנס לתשע שנים לכלא האיטלקי אך חמק מכך משום שעזב את ארץ המגף בזמן שניתן גזר דינו.

בינתיים, בברזיל יצאו נגד השחקן בן ה-36, שהקריירה שלו פשוט דעכה בצורה קיצונית מאז הפיק שחווה בריאל, אליה הגיע כשהיה בן 21 בלבד. דמארס אלבס, שרת הנשים, המשפחה וזכויות האדם בברזיל, תקפה את רוביניו וטענה שהוא צריך למאסר לכלא "באופן מיידי".

"כלא מיד, אין לי יותר מדי מה להגיד", אמרה אלבס. "אסור למחוא כפיים לשום אנס". אגב, בימים אלה נערך ערעור. החלוץ נידון למאסר ב-2017 לאחר שהיה שהורשע באונס ותקיפה מינית של אלבנית בת 23, אך הוא טוען שהוא חף מפשע ושיחסי המין בוצעו בהסכמה.

דמארס אלבס | Andressa Anholete/Getty Images

"כששמעתי על הסיפור הזה הייתה לי בחילה, רציתי להקיא", הוסיפה השרה הברזילאית. "זה היה קטלני לקרוא את מה שקראתי על שחקן בסדר הגודל שלו. זה פשע שלא מגיע לו שום התחשבות במתעלל, באנס. אנחנו לא צריכים לעשות ויתורים עם סוג כזה של פשע. הוא צריך לרצות את העונש שנקבע באופן מיידי, בין אם זה יהיה כאן או באיטליה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי