אנצ'לוטי: "אם בריאל לא מרוצים, שיקבלו החלטה"

שחקני ריאל. מאמנם כבר רמז להנהלה
שחקני ריאל. מאמנם כבר רמז להנהלה | צילום: Gettyimages

מאמן הבלאנקוס התייחס לעתידו לאחר ההדחה הכואבת בחצי גמר האלופות

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

פעם שמינית שיובנטוס מעפילה לגמר ליגת האלופות. הערב (רביעי) הביאנקונרי עשו זאת בזכות 1:1 בסנטיאגו ברנבאו, תוצאה שהספיקה לנוכח הניצחון בטורינו בשבוע שעבר, וכעת האלופה האיטלקית כבר מצפה לקראת המפגש עם ליאו מסי, ניימאר וסוארז בברלין בחודש הבא.

שוער הקבוצה ג'יאנלואיג'י בופון אמר בסיום המשחק: "אתה לא מקבל בחיים יותר מדי הזדמנויות לשחק בגמר ליגת האלופות. כשההזדמנות מגיעה, צריך לקחת אותה". השוער האיטלקי לא התבייש להצהיר: "אנחנו לא נגיע לברלין רק בשביל לומר שעשינו את זה. גמר ליגת האלופות מול ברצלונה הוא הזדמנות גדולה בשבילנו".

חלוץ יובנטוס, אלברו מוראטה שכבש את השער היחיד במשחק לזכות האיטלקים מול האקסית: "לא מעניין אותי להראות לריאל מדריד, אלא רציתי להראות למאמן שלי ולקבוצה שלי שאני מקצוען. נלחמנו קשה מאוד כדי להגיע לגמר, אבל זה עוד לא נגמר. אנחנו רוצים לזכות בליגת האלופות ולעשות היסטוריה".

מסימיליאנו אלגרי, מאמן יובנטוס כבר נשאל על הטריו של ברצלונה והשיב: "מסי, סוארס וניימאר הם שלושה שחקנים יוצאים מהכלל. כשאתה משחק נגד שחקנים כאלה, צריך להיות סבלני כדי לעצור אותם"

הבלם האיטלקי גיורגיו קייליני צייץ: "איזה קבוצה!!!! כולנו בברלין!!"

מנגד, מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי אמר בסיום המשחק: "אני חושב שהיינו במיטבנו הלילה, אבל לא היה לנו מזל. היו לנו מצבים כדי לנצח אבל לא ניצלנו אותם".

עוד הוסיף מאמנה של ריאל מדריד על עתידו: "המועדון מרוצה מהעבודה שלי. אם הם לא מרוצים, הם צריכים לקבל החלטה. אני רוצה להישאר".

סרחיו ראמוס הוסיף לדברי מאמנו: "לא היינו מרוכזים מול השער והמוטיבציה שלנו ירדה כשספגנו. יובנטוס עלתה כי היא עשתה את הדברים טוב יותר. הפסדים וטעויות עוזרים להשתפר בעתיד. כל טעות וכל הפסד מלמדים אותך שיעור, ואם לא תלמד – תיענש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי