זינו: "הסגל של באזל עדיף, אבל מכבי יכולה לעבור"

לוטם זינו
לוטם זינו | צילום: אודי ציטיאט

הקשר שהפסיד לאלופת שווייץ, יצא עם תובנות: "האמצע של מכבי חזק יותר"

(גודל טקסט)

בשבוע הבא תפגוש באזל את מכבי תל אביב למשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף ליגת האלופות. אתמול (רביעי) היא גברה על לוטם זינו ות'ון 1:3, ושמרה על מאזן מושלם בכל המסגרות העונה, עם שבעה ניצחונות משבעה משחקים. הבוקר תפסנו את זינו שנכנס למשחק כמחליף בדקה ה-72, לדו"ח סקאוטינג על הקבוצה שמפרידה בין מכבי תל אביב לשלב הבתים.

 

"באזל קבוצה חזקה מאוד עם מאמן חדש, אורס פישר, זה שהביא אותי לת'ון לפני שנה", מספר הקשר, "ממה שראיתי אתמול הם הביאו חלוץ 9 זר גבוה וחזק, מארק יאנקו. באגפים יש להם את שחקן נבחרת שוויץ, אמבולו (18), שהוא השחקן הכי מדובר בשוייץ ומשחק באגף ימין או שמאל. יש גם את גאשי, שהיה מלך שערי הליגה בשנתיים האחרונות והוא שחקן מוביל בנבחרת אלבניה. אלו ללא שום ספק שחקני המפתח שלהם. גאשי עושה גולים מכל מצב ומשחק כמו זהבי עם חופש פעולה מלא, הוא זז איך שבא לו ומחליף אגפים או משחק מתחת לחלוץ. אמבולו חזק ומהיר מאוד ותוך שנה הוא לדעתי בפרמיירליג. מגיל 16 הוא כבר בבוגרים של באזל".

 

 

לצד נקודות החוזקה ושחקני המפתח, מציין זינו גם את נקודת התורפה העיקרית לדעתו של באזל: "יש להם בעיה במרכז השדה. הרבה תלוי גם במי יהיה המגן השמאלי, כי מי שפתח אתמול לא הועיל בהתקפה. הם לא עלו אתמול בהרכב החזק ביותר שלהם ולכן מכבי תפגוש הרכב מעט שונה, אבל האמצע של מכבי חזק יותר מזה של באזל".

 

יאנקו. כבש אתמול צמד (Gettyimages)

 

זינו מוסיף עוד בשורות טובות לאלופה הישראלית: "הגיע מאינטר שחקן שמשחק 50-50, זדראבקו קוזמנוביץ', שאתמול נפצע שתי דקות אחרי שהוא נכנס כמחליף. הוא סובל מקרע או מתיחה ולא יהיה כשיר למשחק הראשון לפחות ואולי אפילו לשני המפגשים".

 

על המפגש הראשון בשוויץ הוסיף קשרה של ת'ון: "באזל משחקת בבית עם תמיכה של למעלה מ-30 אלף צופים וזה לא יהיה פשוט בכלל למכבי. המאמן שלהם דגל בשיטת 4-5-1 בשנה שעברה בת'ון וגם ואתמול הוא עלה ככה, בהחלט ייתכן שהוא ימשיך עם המערך הזה גם במשחק מול מכבי".

 

"אם מכבי תל אביב יעשו יום טוב בהגנה, הם יכולים לעבור אותם", מסכם זינו, "אם הם יסתדרו עם 3-4 שחקני התקפה שלהם, הם בהחלט יכולים לעשות את זה. מבחינת שמות וסגל לבאזל אולי יש עדיפות אבל מכבי ת"א לא נופלת מהם".

 

פישר. האיש שהביא את זינו לשוייץ (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי