"אפשר לעלות. אי אפשר להשוות את מכבי לגנט"

סייף. הרמה בבלגיה הרבה יותר גבוהה
סייף. הרמה בבלגיה הרבה יותר גבוהה | צילום: Gettyimages

סייף חגג את הניצחון על ולנסיה ותקף את יוקאנוביץ': "כאן כולם מקצוענים"

(גודל טקסט)

הניצחון אמש (רביעי) של גנט על ולנסיה בליגת האלופות הוביל את קבוצתו של קני סייף (ורמי גרשון הפצוע) להתבססות במקום השלישי בבית ח' עם ארבע נקודות וסיכויי העפלה ממשיים.

 

מי שהצליח לסחוט אמש את הפנדל עבור גנט היה לא אחר מאשר סייף עצמו, שסיפר הבוקר לספורט 1: "אני זוכר שפיגולי רצה לעצור כדור שחטפתי ראיתי שחקן מולי עברתי אותו ורציתי להרים לרחבה למזלי הכדור פגע ביד של המגן".

 

"זו הייתה הרגשה מאוד טובה לנצח את המשחק. אנחנו עדיין מאמנים שאפשר לעלות מהבית הזה,  לא ירדנו ביכולת שלנו נגד שום קבוצה, אפילו אפשר להגיד ששיחקנו יותר טוב והשתפרנו. עכשיו אנחנו צריכים לעשות את שלנו נגד ליון וזניט ונקווה שוולנסיה תפסיד עוד משחק".

 

שחקני גנט חוגגים. "מאמינים שאפשר לעלות שלב" (AFP)

 

במחצית השנייה נאלץ הקשר לצאת עקב פציעה אך כעת הוא מרגיע באשר למצבו: "בדקה ה-55 הרגשתי מתיחה במפשעה, זה לא היה נראה לי רציני, אבל העדפתי לא לקחת יותר סיכון ולצאת. כנראה שזה מעומס המשחקים שחקנו בשבוע וחצי ארבעה משחקים".

 

לא מעט זלזלו בשנים האחרונות בליגה הבלגית וכעת שרואים מה מכבי ת"א עושה באלופות ומה האלופה הבלגית, על זה אומר סייף: "עם כל הכבוד אני חושב שהליגה הבלגית הרבה יותר טובה מהליגה הישראלית. אני הייתי בארץ וששחקתי בליגה שלנו. יש הבדלי רמות."

 

מאמן מכבי ת"א, יוקאנוביץ התלונן על שלושה משחקים בשבוע שלפני האלופות, בגנט המצב שונה? "שיחקנו ארבעה משחקים בשבוע וחצי. לפני ולנסיה היתה לנו מנוחה של יומיים שיחקנו 90 דקות כמעט כל השחקנים. פשוט כאן מקצוענים ויודעים לנוח".

 

יוקאנוביץ'. מה הוא מתלונן? (ערן לוף)

 

מה דעתך על החגיגות של מכבי ת"א מהשער הראשון לאחר שספגו שלישייה?

"לא רוצה לשפוט אותם. מצד אחד אני יכול להבין אותם, מצד שני זו הוכחה טובה שאי אפשר להשוות עדיין את מכבי לגנט"

 

סייף ידוע כבחור שקט עם יחסי ציבור דלילים לעומת שאר הליגיונרים שלנו, אך בשקט בשקט הוא פתח כמעט בכל משחקי האלופות של גנט עד כה ונראה כי הוא בכושר נהדר: "אני מאוד שמח שפתחתי בשלושה משחקים בליגת האלופות ומקווה להמשיך ככה. זה חלום שאני רוצה לשמור עליו"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי