פיל נוויל: מסי היה טוב בקלאסיקו, אבל רונאלדו העלה את הרף

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | טוויטר

שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר פירגן: "הקשבתי לאבא שלי מדבר במשך עשרים שנה על ג'ורג' בסט ופלה, כריסטיאנו רונאלדו משתווה אליהם בקלות"

(גודל טקסט)

במדריד מתקשים להירגע מההצגה האדירה של כריסטיאנו רונאלדו נגד אתלטיקו מדריד, ומהשלושער שהכריע לבסוף 0:3 את הקולצ'ונרוס. העיתונים "מארקה" ו-"אס" הקדישו לו את השערים שלהם והכתירו אותו ל-"מאסטר כריסטיאנו".

פיל נוויל ששיחק עם CR7 במנצ'סטר יונייטד נכח בסנטיאגו ברנבאו כפרשן רדיו והתרגש במיוחד: "הקשבתי לאבא שלי מדבר במשך עשרים שנה על ג'ורג' בסט ופלה, כריסטיאנו רונאלדו משתווה אליהם בקלות". האנגלי התלהב מהגיוון של רונאלדו: "הוא יכול להבקיע ברגל ימין ובשמאל, ויש לו משחק ראש פנטסטי. הוא מהיר כל כך ובגיל 32 הוא הבקיע שלושער בחצי גמר ליגת האלופות".

נוויל אף ערך השוואה בין הפורטוגלי לליאו מסי: "הם דוחפים אחד את השני. מסי קיבל מחמאות אחרי התצוגה בקלאסיקו אבל נגד אתלטיקו רונאלדו העלה את הרף שוב. כל פעם שאני רואה אותו אני נדהם מהאמביציה שלו להיות הטוב בעולם, כמו שהוא אמר לנו כששיחקנו יחד ביונייטד".


Buenos días! On today's front page: "Cristiano is the boss" #UCL#RMAATLhttps://t.co/DW9xNeYAFRpic.twitter.com/QLR9BMenFE

— AS English (@English_AS) May 3, 2017

הכוכב עצמו דווקא הרגיע: "אתלטיקו חזקים והם לא במקרה בחצי הגמר. יש לנו יתרון טוב אבל זה לא סגור". עוד נוויל, גארי  ירה: "אני מתבייש להגיד אבל רונאלדו טוב ממסי, כבר אין ויכוח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי