מאמן לודוגורץ: "לא מבין איך כולם כבר קוברים אותנו"

מאמן לודוגורץ
מאמן לודוגורץ | דני מרון

אלופת בולגריה מעדה גם בליגה המקומית והמאמן גיאורגי דמנדז'ייב אמר בסיום: "שיחקנו ללא שלווה נפשית, לא יכולים להרשות לעצמנו להיראות ככה". לקראת הגומלין מול ב"ש: "יכולים לעלות שלב, אסור לטעות"

קבוצות: לודוגורץ
(גודל טקסט)

לודוגורץ נמצאת בלחץ גדול מאוד לקראת הגומלין מול הפועל באר שבע, אין על כך ספק. אחרי ה-2:0 בטרנר בשבוע שעבר, אלופת בולגריה מעדה גם בליגה המקומית כשסיימה בביתה ב-0:0 מול לוקומוטיב פלובדיב וגם התקשורת המקומית מפנימה שאולי השנה הקבוצה הבכירה של המדינה תיאלץ להסתפק בליגה האירופית בלבד.

המאמן גיאורגי דמנדז'ייב מצוי אף הוא בלחץ. אחרי התיקו המאופס בליגה אמר: "יש 8 מיליון אנליסטים בכדורגל בבולגריה, אבל רק אני קובע באיזו שיטת משחק וטקטיקה נשחק. מי שאומר שאין לי שיטה ותוכנית שימשיך לדבר. הפסדנו שתי נקודות במשחק עצבני. שיחקנו ללא שלווה נפשית ואיבדנו הרבה כדורים. לודוגורץ לא יכולה להרשות לעצמה לשחק כזה כדורגל".

הקבוצה עלתה עם הרבה מחליפים והמאמן הסביר: "שיחקנו במזג אוויר קשה בישראל והשחקנים שלי עייפים. החלטתי לתת לרובם חופשה להתאושש. אני לא מבין איך כולם כבר קוברים אותנו. שנה שעברה סיימנו ב-2:2 בבית נגד הכוכב האדום בלגרד במוקדמות ליגת האלופות ובגומלין בחוץ ניצחנו 2:4. אני מאמין שהחלוץ וונדרסון לא יחמיץ שוב נגד באר שבע. זה קורה לכל החלוצים הגדולים בעולם".


"לא מבין למה קוברים אותנו" (דני מרון)

המאמן התייחס גם להיבט הכלכלי של הדחה מהאלופות ואמר: "אין לנו מקום לטעות אחת. אם נפסיד ונודח זה נזק של 10 מיליון יורו. אני בוטח בשחקנים שלי והאחריות עלי. המשחק נגד באר שבע יכול להסתיים גם בפנדלים".

מגן לודוגורץ גיאורגי טרזייב הודה: "יהיה קשה לנצח את באר שבע בתוצאה שאנחנו רוצים, אבל זה אפשרי. נגד לוקומוטיב החמצנו שוב הרבה וגם בעיטת פנדל. אף אחד בחדר ההלבשה לא חושב על האפשרות שבאר שבע תדיח אותנו. הקבוצה הישראלית לא טובה יותר מהכוכב האדום או פרטיזן בלגרד, אותן עברנו בעבר. אנחנו צריכים שער מהיר ונתחיל את המשחק בלחץ מסיבי עליהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי