נשיא ברצלונה: ניימאר צריך ללמוד נאמנות ממסי ואינייסטה

ניימאר
ניימאר | AFP

ברתומאו התייחס לראשונה למעבר של הכוכב הברזילאי לפ.ס.ז': "הזהירו אותנו שהוא עשוי לעזוב". פסטורה: "אצלנו הוא יהיה מס' 1 בעולם"

(גודל טקסט)

ניימאר עדיין לא ערך את משחק הבכורה שלו בפאריס סן ז'רמן, אבל במועדון הצרפתי כבר מתלהבים. הכוכב הברזילאי הרשים כבר באימונים הראשונים והראה ניצוצות עם שני שערים נהדרים.

שחקן הקבוצה חאבייר פסטורה סיפר בתקשורת הצרפתית: "אני וכל השחקנים האחרים בקבוצה נעשה הכל כדי שניימאר יהפוך לשחקן הכי טוב בעולם. היה לי קל מאוד לוותר על המספר לטובת ניימאר. ידעתי שהוא מגיע כבר לפני חמישה ימים כשהמנהל הספורטיבי ביקש ממני אם אני יכול לוותר על החולצה מספר 10. ניימאר אוהב את המספר בגלל מה שהוא מייצג. אהבתי את החולצה הזאת בגלל שזלאטן איברהימוביץ' לבש אותה".

"ניתן לו חופש לשחק היכן שירצה במגרש. מקווה שהוא יעזור לנו לזכות בכל התארים האפשריים העונה. סגנון המשחק שלנו לא ישתנה. הוא דומה לברצלונה עם הרבה החזקת כדור".

מהצד השני, ג'וזפ מריה ברטומאו, נשיא ברצלונה, התייחס לראשונה לעסקה: "אף שחקן הוא לא מעל המועדון. אנחנו לא אוליגרך או שייח. אנחנו מועדון שקיים 118 שנה עם 140 אלף חברים ושחקני עבר והווה גדולים. נאמנות? כולם צריכים לקחת דוגמה מליאו מסי ואנדרס אינייסטה. הזהירו אותנו מראש שניימאר ירצה לעזוב ולכן העלנו את סעיף השחרור שלו ל-222 מיליון יורו".

ניימאר.
ניימאר. "יהיה השחקן מס' 1 בעולם" (AFP)  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי