מנדי ייעדר תשעה חודשים? "לא נבדקתי, אפילו אני לא יודע"

בנג'מן מנדי
בנג'מן מנדי | AFP

מגן מנצ'סטר סיטי נפגע מול קריסטל פאלאס וצפוי להיעדר תקופה, אולם לדיווחים לפיהם הוא לא ישוב לשחק העונה הוא בחר לענות באמצעות הטוויטר

(גודל טקסט)
התקופה הבעייתית של ליברפול נמשכה גם אמש (שלישי) בליגת האלופות. המייטי רדס סיימו ב-1:1 עם ספרטק מוסקבה, שבעצמה לא מרשימה מאז פתיחת העונה, ומאז ה-0:4 המרשים על ארסנל היא ניצחה פעם אחת בלבד בשישה משחקים בכל המסגרות. הקבוצה של יורגן קלופ צברה עד כה שתי נקודות בשני משחקים בשלב הבתים וכרגע העלייה לשמינית הגמר נמצאת בסכנה גדולה.


"היינו צריכים להבקיע שישה שערים. היו לנו לפחות ארבע או חמש הזדמנויות של 100 אחוז", התלונן קלופ בסיום. ב"מירור" לא בדיוק הסכימו עם המאמן: "נכון שהיו לליברפול 17 מצבים, אבל רק אחד מהם היה אמיתי ואותו כבש פיליפה קוטיניו". הברזילאי את השער ה-200 של ליברפול בעידן קלופ. אגב, הניצחון האחרון של ליברפול בחוץ בליגת האלופות היה ב-2009 מול דברצן. ג'ורדן הנדרסון הודה: "היינו אמורים לנצח את המשחק הזה בקלות. 0:4 לא היה משקר".




מאמן ספרטק, מאסימו קאררה, הודה בסיום שמאמן צ'לסי אנטוניו קונטה עזר לו בהכנה למשחק: "הוא אמר לי כמה דברים שהייתי צריך לדעת על הבריטים. אין לי טענות למשחק שלנו. השגנו נקודה נגד קבוצה טובה מאוד".


לפי דיווחים בחלק מכלי התקשורת התרחש אירוע חמור במהלך המשחק כשהאוהדים הרוסים נהמו לעברו של סאדיו מאנה מליברפול. אופ"א עשויה לפתוח בחקירה.


מנגד, מנצ'סטר סיטי אולי התקשתה, אבל הצליחה להוציא שלוש נקודות ב-0:2 על שחטאר דונייצק, שהיוותה יריבה קשה. הקבוצה של פפ גווארדיולה הגיעה ל-29 שערים בתשעה שערים בכל המסגרות ו"דיילי מייל" כתב: "סיטי לא הייתה בשיאה, אבל דווקא בלילות כאלה אתה מגייס את כל הנשק שיש לך ואם אתה מנצח סימן שיש לך קבוצה בריאה. סיטי צריכה לומר תודה לקווין דה בראונה". הבלגי הנפלא היה מעורב ב-12 שערים ב-12 המשחקים האחרונים של הקבוצה עם שלושה שערים ותשעה בישולים.


מאסימו קאררה. קונטה עזר לו (AFP)
מאסימו קאררה. קונטה עזר לו (AFP)


מי שהיה מעט מאוכזב הוא סרחיו אגוארו, שהחמיץ פנדל ופספס את השוואת שיא הכיבושים במועדון השייך לאריק ברוק (177). גווארדיולה אמר: "זה לא אסון. אגוארו עוד יכבוש הרבה שערים העונה. במשחק הבא הוא כבר ישווה את השיא".


בקבוצה מודאגים מהפציעה של בנג'מין מנדי, אלא שבניגוד לדיווחים באנגליה לפיהם הוא סובל מקרע ברצועות הברך ולא צפוי לחזור לשחק העונה היה זה השחקן עצמו שכתב בטוויטר לאחד העיתונאים: "כתוב בביוגרפיה שלך שאתה עיתונאי, אז למה אתה מדבר כמו רופא מומחה? אף אחד לא בדק איתי ואפילו אני לא יודע מה יש לי".


Your bio says journalist so why you speak like graduated doctor ? no one has test to see if ruptured ACL or not, even I dont know lol ‍♂️ https://t.co/6jMVtELpB6

— Benjamin Mendy (@benmendy23) September 27, 2017


המגן השמאלי, שנרכש רק בקיץ ממונאקו תמורת 52 מיליון ליש"ט נפגע בברכו במשחק נגד קריסטל פאלאס בליגה. השחקן יטוס לבדיקות אצל רופא מומחה בברצלונה, והמאמן שאיבד בעונה שעברה את אילקאי גונדואן לתשעה חודשים בשל פציעה דומה, מודאג: "ההתרשמות הראשונה שלנו היא שהוא ייעדר זמן רב. הרבה יותר ממה שציפינו. נחסר אותו מאוד. זו מכה קשה עבורנו וזה מתסכל מאוד עבורו. הוא חשוב לנו מאוד בגלל הדרך בה אנחנו רוצים לשחק ואין לי שחקן אחר בעמדה שלו. זה עצוב".


בנג'מין מנדי. פציעה קשה (AFP)
בנג'מין מנדי. פציעה קשה (AFP)


"חשבנו לרכוש בקיץ 2018 עוד מגן בעמדה הזאת וייתכן שנצטרך להקדים את הרכישה. יש לי כמובן עוד שחקנים שיכולים לשחק בעמדת המגן השמאלי כמו דנילו, פביאן דלף, פרננדיניו ואפילו אולכסנדר זינצ'נקו, אבל מנדי הוא מיוחד".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי