גווארדיולה: מכבדים את באזל, אבל אין ספק שאנו קרובים לרבע הגמר

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | AFP

עם 16 נקודות הפרש בפרמיירליג, 0:4 בבאזל בשמינית גמר ליגת האלופות ושני גביעים שעוד על הפרק, הקטלוני מתענג ומחמיא לגונדואן: "עכשיו אני מבין עד כמה הוא היה חסר לנו בשנה שעברה". חוזה חדש יוצע לאדרסון

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי כבר ברבע גמר ליגת האלופות, אפשר לומר זאת אחרי ניצחון גדול 0:4 בבאזל. אלופת שווייץ לא הייתה מסוגלת לעצור את מוליכת הפרמיירליג שנמצאת בכושר מעולה והושפלה במהרה. "דיילי מייל" כתב שסיטי הראתה שוב מדוע היא נחשבת לאחת הפיבוריטיות לזכייה בתואר, אפילו שבאזל, לפחות על הנייר, היא הקבוצה החלשה מכל 16 האחרונות במפעל.


מנג'ר הסיטיזנס פפ גווארדיולה אמר על כך: "זו תוצאה מדהימה. אני לא אומר שכבר עלינו מתוך כבוד לבאזל ואנחנו יודעים שבכדורגל הכל אפשרי. ניקח את הגומלין ברצינות, אבל אין ספק שאנחנו קרובים לרבע הגמר". התוצאה תאפשר לסיטי, שמובילה בהפרש 16 נקודות על מנצ'סטר יונייטד בפרמיירליג, לשחק בהרכב הכי חזק במשחקיה הקשים יחסית נגד ארסנל בגמר גביע הליגה (25 בפברואר), בליגה באמירויות (1 במארס) ומול צ'לסי באיתיחד (4 במארס) – ולערוך רוטציה בין לבין, כולל בגומלין מול באזל.



לירוי סאנה, פביאן דלף ודויד סילבה שבו לסגל ושותפו, דלף אף פתח והשלים 90 דקות, כשההפתעה הכי גדולה הייתה חזרתו של הגרמני שהיה אמור להיות פצוע לעוד כחמישה שבועות: "לא חששתי לשתף את סאנה כי הוא היה בכושר ומצב פיזי מושלמים", אמר פפ. "יהיה לנו את רוב הסגל למשחקים הצפופים שעומדים לפנינו ואני מאמין שכל השחקנים יהיו מעורבים".

Big step towards the @ChampionsLeague quarter finals tonight! Really proud of our team effort and my 1st #UCL goal for @ManCity ! ⚽ pic.twitter.com/fMbpvwDhoB

— Bernardo Silva (@BernardoCSilva) 13 בפברואר 2018


גווארדיולה לא יכול היה גם להסתיר את שמחתו מהמצב בו נמצאת מנצ'סטר סיטי: "16 הפרש בליגה, אנחנו כמעט ברבע גמר האלופות, עלינו לגמר גביע הליגה ואנחנו יכולים לעלות לרבע גמר הגביע האנגלי. כל מה שאנחנו צריכים זה לקחת ברצינות את כל המשחקים האלה".


מי שזכה למחמאות היה אילקאי גונדואן, הקשר שסיים עם צמד נפלא ולא היה רחוק משלושער: "כשאני רואה אותו משחק, אני מבין עד כמה הוא היה חסר לנו בשנה שעברה כשהיה פצוע". הבלם וינסנט קומפני אמר: "שיחקנו נגד הגנה של חמישה עם שלושה בלמים, בשיטה שצ'לסי משחקת, וזה לא היה קל כמו שהתוצאה מראה". סרחיו אגוארו נבחר למצטיין במשחק כשבישל שער לגונדואן ושיפר את מאזנו ל-198 שערים עבור סיטי בכל המסגרות. 



שחקני סיטי רצים לברך את גונדואן (AFP)


ללא כל קשר למשחק, בסיטי מרוצים עד מאוד מהשוער אדרסון שהצטרף הקיץ ושהם מציעים לו חוזה חדש – שבעה חודשים מאז הגיע למועדון. כשנרכש ב-34 מיליון ליש"ט מבנפיקה הורמו כמה גבות, אבל מאז הגיע לסיטי הוא גילה יכולת מעולה. הוא חתום עד 2022, אבל מרוויח רק 70 אלף ליש"ט לשבוע,  שכר הנחשב לנמוך יחסית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי