צ'אבי: ריאל מדריד יכולה לשחק גרוע ולנצח. ברצלונה לא

צ'אבי
צ'אבי | Gettyimages

הקשר הקטלוני בן ה-38 עקץ את היריבה המושבעת על ה-1:3 באלופות: "פ.ס.ז' הייתה צריכה להרוג את המשחק, התוצאה לא הוגנת, אבל הם נענשו. לשלוט מולם לא מייצר שום תועלת"

(גודל טקסט)

צ'אבי הרננדס, אחד מכוכבי העבר הגדולים של ברצלונה, בוודאי בשני העשורים האחרונים, נתח עבור ערוץ "סו פוט" הצרפתי את משחק שמינית גמר ליגת האלופות הראשון בין ריאל מדריד לפאריס סן ז'רמן (1:3), ונראה שהוא ניצל את ההזדמנות כדי לסגור חשבון עם הבלאנקוס.

"התוצאה לא הייתה הוגנת עם פ.ס.ז', אבל נגד ריאל מדריד אם אתה מחמיץ אתה גם מוענש", אמר הקשר בן ה-38, עדיין שחקנה של א-סד הקטארית, "הכי גרוע זה שהם פוגעים ביריב לא דרך משחק מרשים, אלא בכדורי קרן או במתפרצת וזה מספיק להם לנצח".

לדברי צ'אבי, "המשחק הזה היה צריך להסתיים ב-1:1, 2:2 או 1:2  לפאריס סן ז'רמן, אבל זה בלתי מתקבל על הדעת שריאל מדריד לא משחקת ובכל זאת מנצחת. פ.ס.ז' הייתה צריכה להרוג את המשחק". צ'אבי גם סיפר שחזה במשחק עם חורחה ואלדנו, מאמן ריאל מדריד בעבר וציין: "בלתי אפשרי לנתח את המשחק כיחידה אחת. גם במחצית השנייה היו רגעים שפ.ס.ז' הייתה עדיפה ושלטה".


רונאלדו וניימאר. האורחים אולי תקפו, אך נענשו שלוש פעמים (Gettyimages)

יחד עם זאת, קשר ברצלונה גם ידע להודות שעבור הבלאנקוס היכולת לנצח מבלי להיות דומיננטיים זהו כלי משמעותי. "פ.ס.ז' הזכירה לי את ברצלונה במשחקים מסוימים שהיו לנו נגדם. לפעמים היינו שולטים לחלוטין במשחק ואז סופגים ואומרים 'לעזאזל, איך לא ניצלנו הזדמנות לכבוש', אבל אין לך זמן לחשוב על מה שקורה ואתה סופג".

"בריאל מדריד מסתכלים לך ישיר בעיניים ומתעמתים איתך. הם קבוצה שיכולה לשחק רע ועדיין לנצח", המשיך צ'אבי לסיכום, "ברצלונה לעומת זאת לא יכולה לנצח אם היא משחקת רע. לדעתי בברנבאו פ.ס.ז' שיחקה כמו ברצלונה. הם רצו להיות הטובים יותר, אבל את ריאל מדריד זה לא מעניין. אם אתה שולט נגד ריאל מדריד זה חסר תועלת. אם אתה לא מנצל מצבים אתה גם תפסיד".


רונאלדו. המילה האחרונה הייתה שלו (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי