קייליני: עלינו בזכות הניסיון. ברצאלי: יש לנו אופי חזק

יובנטוס
יובנטוס | מסך

שחקני ההגנה של יובנטוס חגגו את ה-1:2 על טוטנהאם והעלייה לרבע גמר ליגת האלופות: "זה היה קשה, שיחקנו רע, אבל הרווחנו את זה בזכות לחימה והקרבה". פוצ'טינו: "היינו טובים מהם בשני המשחקים"

(גודל טקסט)
יובנטוס הפכה הלילה (רביעי) פיגור 1:0 לניצחון 1:2 מול טוטנהאם בוומבלי ועלתה לרבע גמר ליגת האלופות בזכות 3:4 דרמטי בסיכום שני המשחקים. גונסאלו היגוואין מצא את הרשת (64) וסידר לפאולו דיבאלה את השער השני (67). יונג-מין סון כבש ראשון (39).


קייליני, בלם יובנטוס, ניתח: "הרווחנו את המזל שלנו. זה הלך מאוד קשה, אבל ניצלנו את ההזדמנויות שלנו ועלינו לשלב הבא. טוטנהאם קבוצה מצוינת, אבל שיחקנו כיחידה אחת לאורך כל המשחק והצלחנו לעשות את זה בזכות הניסיון שלנו".



ברצאלי חגג: "הכל התהפך בזכות שני שערים נהדרים. יש לנו אופי חזק ועלינו לרבע הגמר למרות ששיחקנו רע במשך שישים דקות. נלחמנו ושיחקנו עם המון הקרבה".


מאוריסיו פוצ'טינו מאמן טוטנהאם המאוכזב הסביר: "הצלחנו לכבוש הערב רק שער אחד למרות שהגענו להרבה מצבים טובים. היינו טובים מהם בשני המשחקים ומכך אני מרוצה. בליגת האלופות, ברמות הגבוהות האלה, שלוש דקות הספיקו להם להכריע את המשחק. אני מאוכזב מאוד, אך גאה בקבוצה שלי ששיחקה כדורגל איכותי וטוב. אין כאן עניין של חוסר ניסיון, הם ניצלו את המצבים שלהם בצורה מקסימלית".


#TOTJuve#UCL#TOGETHERpic.twitter.com/0ukn9uKBJb

— JuventusFC (@juventusfc) 7 במרץ 2018

#Juve, #Chiellini: "Vinto grazie all'esperienza, siamo tosti da battere" >https://t.co/2qEzYgYWzA< pic.twitter.com/QBWnz5GOql

— SportMediaset.it (@Sport_Mediaset) 7 במרץ 2018

Il calcio è un gioco meraviglioso. #TOTJUVE#UCL#TOGETHERpic.twitter.com/xFNicsxWbX

— Gianluigi Buffon (@gianluigibuffon) 7 במרץ 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי