פברגאס: לשחק מול חברים כמו מסי רק נותן לי מוטיבציה

ליאו מסי מול ססק פברגאס וססאר אספיליקואטה
ליאו מסי מול ססק פברגאס וססאר אספיליקואטה | Gettyimages

קשר צ'לסי העניק ראיון מיוחד ל"מארקה" לקראת החזרה לקאמפ נואו בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות: "מאמין שלא אחגוג, אבל זאת החלטה שמקבלים באותו רגע". "חייבים לבוא עם מנטליות של ווינרים, כמו קבוצה גדולה"

(גודל טקסט)
צ'לסי תתארח ביום רביעי (21:45) בקאמפ נואו, שם תפגוש את ברצלונה בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, בניסיון לעבור את הקטלאנים אחרי ה-1:1 מול בארסה בסטמפורד ברידג' במשחק הראשון. מדובר במשימה לא פשוטה עבור הבלוז, נוכח ההצלחות של הבלאוגרנה שלא הפסידו העונה אף משחק בליגה ובזירה האירופית.


קשר צ'לסי ססק פברגאס, שישוב לראשונה אחרי 46 חודשים לקאמפ נואו מאז עזב את ברצלונה בקיץ 2014, העניק ראיון מיוחד ל"מארקה" לכבוד המפגש. הוא עשוי לשחק נגד הקבוצה בה שיחק במחלקת הנוער, ולאחר מכן שיחק בה שלוש שנים נוספות בקריירת הבוגרים בהן זכה גביע ואליפות. "מצפות לנו 90 דקות קשות נגד בארסה", אמר הקשר הספרדי. "נצטרך להפתיע כדי לעלות לרבע הגמר. ממש לא אכפת לי לשחק נגד החברים שלי כמו ג'רארד פיקה או ליאו מסי. זה רק נותן לי יותר מוטיבציה. זה לא מטריד אותי ואני רוצה את הכי טוב עבור הקבוצה שלי".



איך לשתק את מסי: "אם אשחק, מסי יהיה קרוב אליי בכר הדשא ואני מבטיח לעשות הכל כדי שירגיש לא נעים. אנחנו בקבוצות שונות, אבל רוצים את טובת השני בכל קבוצה. מצד שני, כל אחד מאיתנו עושה הכל לתת את המיטב שלו ולהזיק לאחר".


עד כמה קשה בקאמפ נואו: "זה איצטדיון גדול וצריך לרוץ הרבה ולעבוד קשה. המפתח להצלחה יהיה רק לנצל את ההזדמנויות. המטרה שלנו להזיק להם ושהם ירגישו שהם עוד לא ניצחו בהתמודדות".



ססק. יצליח לעצור את מסי? (Gettyimages)


אם אפשר לחקות את יובנטוס: "ליובה לא היו הרבה סיכויים לפני המשחק, אבל במשחקים האלה האפקטיביות היא הדבר הכי חשוב. יובה לא הגיעה להרבה מצבים, אבל הייתה יעילה. במשחקים כאלה אתה צריך להיות חכם ולא להשתגע. אנחנו חייבים להגיע עם מנטליות של ווינרים. לבוא כמו קבוצה גדולה".


אם יחגוג במקרה שיכבוש שער בקאמפ נואו: "האמת שלא חשבתי על זה. העונה כבשתי רק פעמיים ואם זה יקרה אלה החלטות שאתה מחליט באותו רגע. אם אתם שואלים אותי מראש אז לא אחגוג כנראה, אבל בעמדה שאני בדרך כלל מתופקד בה במגרש אני בדרך כלל גם לא כובש".


על ריאל מדריד: "אהבתי את איך ששיחקו נגד פאריס סן ז'רמן, עם שתי שורות של ארבעה שחקנים. הם הוכיחו שמגיע להם לעלות לרבע הגמר ועד כמה הם קבוצה גדולה".


Hoy en MARCA entrevista exclusiva con @cesc4official: "Me motiva jugar contra amigos como Messi" https://t.co/UK4pj2hj5X Por @jfelixdiazpic.twitter.com/omDniVJuOP

— MARCA (@marca) March 12, 2018

בתוך כך, המנג'ר אנטוניו קונטה התלונן על כך שצ'לסי לא יכולה לשחק כמו מנצ'סטר יונייטד עם עקיצות. "כשאתה משחק נגד אחת הקבוצות הטובות בעולם אתה צריך להיות מוכן לסבול. צריכים למצוא את הפיתרון הכי טוב לשחק נגדם. אנחנו לא יכולים להשוות את עצמנו ליובנטוס, שלהרבה שחקנים שלה יש ניסיון של גמר ליגת האלופות ולנו אין את זה. יש לנו שחקנים שמשחקים בשנה הראשונה או השנייה במפעל ונצטרך לשחק כקבוצה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי