גווארדיולה: "ליון אחת הקבוצות הכי קשוחות שפגשתי"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | AFP

מנג'ר מנצ'סטר סיטי שפע במחמאות ליריבתו אחרי ה-2:2, שהספיק לאלופת אנגליה כדי להעפיל לשלב 16 האחרונות: "מי שחשב שיש בצרפת רק את פ.ס.ז', כל כך טועה"

קבוצות: ליון
(גודל טקסט)

סוכנויות ההימורים הציבו את מנצ'סטר סיטי כמועמדת בכירה לזכייה בליגת האלופות העונה, אבל הן לא ציפו שהיא תעלה בשיניים לשלב הנוקאואט אחרי שחזרה אתמול פעמיים מפיגור בליון ל-2:2 דרמטי. הצרפתים לקחו מהם העונה ארבע נקודות, אבל למזלו של פפ גווארדיולה היה לו את סרחיו אגוארו ששוב מצא את הרשת וכפה נקודת חלוקות.

בפרמיירליג סיטי רומסת את הליגה, אבל בליגת האלופות נראית הרבה יותר חלשה ופגיעה – ופפ גווארדיולה טוען שהסיבה היא "חוסר ניסיון בזירה האירופית". מקסוול קורנה, חלוץ ליון שהבקיע פעמיים אמש, הפך למומחה לענייני כיבוש נגד סיטי. הוא לא פתח באף משחק ליגה העונה, נכנס כמחליף שמונה פעמים והבקיע שער אחד, אבל מול סיטי הבקיע שלושה שערים בשני משחקים. הוא נבחר למצטיין ב"דיילי מייל" עם ציון 8.5. 

האלופה האנגלית לא נראתה אתמול במיטבה, ופפ הודה שליון עשתה חיים מאוד קשים: "זו אחת מהקבוצות הכי קשוחות שפגשתי. ליון משחקת כדורגל פיזי מדהים ועשתה לי חיים קשים. המתפרצות שלהם ענקיות, אנשים אומרים שהליגה הצרפתית היא פאריס סן ז'רמן ואין כלום מעבר – הם כל כך טועים. תמיד היה לי קשה כשחקן כששיחקתי נגד קבוצות צרפתיות, כי הן מאוד פיזיות ועכשיו שוב קשה לי נגדן כמאמן. לכן הם גם זכו בגביע העולמי". כעת סיטי זקוקה לנקודה נגד הופנהיים כדי להבטיח את המקום הראשון.

ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" נכתב שהסיבה לחולשה של סיטי הייתה היעדר קשר מרכזי טוב כאשר קווין דה בריינה, אילקאי גונדואן וברנרדו סילבה לא שיחקו בגלל פציעות. פפ הוריד את סטרלינג לתפקיד קשר וזה לא עבד. "הוא יצטרך לחשוב שוב על הפיתרון עם סטרלינג", נכתב בנוסף.


ראחים סטרלינג. במרכז השדה זה פחות עבד (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי