נשיא רומא: "נמאס לי". די פרנצ'סקו שוקל להתפטר

אוזביו די פרנצ'סקו
אוזביו די פרנצ'סקו | Gettyimages

ג'יימס פאלוטה יצא בהתקפה חריפה: "אני מיואש כי שדדו אותנו שנה שנייה ברציפות". המאמן החרים את מסיבת העיתונאים וישב לבד באוטובוס. סרג'יו קונססאו התרגש: "ההופעה של השחקנים שלי הייתה פנטסטית"

קבוצות: רומא פורטו
(גודל טקסט)
פורטו עלתה לרבע גמר ליגת האלופות אחרי שהשיגה אתמול (רביעי) ניצחון 1:3 דרמטי בהארכה, ותוצאה כוללת של 3:4 לפורטוגלים. נשיא רומא ג'יימס פאלוטה, יצא בהתקפה חריפה באתר של המועדון על אופ"א וכתב שנמאס לו. המשחק היה בדרך לדו קרב פנדלים כאשר אלסנדרו פלורנצי תפס ברחבה את פרננדו פריירה. לאחר בדיקה של ה-VAR, השופט העניק פנדל לפורטו שאלכס טלס תרגם לשער שהכריע את ההתמודדות.


פאלוטה כתב: "אני מיואש כי שדדו אותנו שנה שנייה ברציפות. בשנה שעברה רצינו שהטכנולוגיה תיכנס לשימוש בגלל שדפקו אותנו במשחק מול ליברפול בחצי הגמר, והלילה היה VAR ועדיין נשדדנו. פטריק שיק הוכשל ברחבה וראו את זה ועדיין לא קיבלנו פנדל. נמאס לי מכל הזבל הזה ואני מרים ידיים".


המאמן אוזביו די פרנצ'סקו, שמעמדו ברומא לא ברור כעת אחרי שהיו דיבורים על כך שיפוטר אם הקבוצה תודח, לא הגיע למסיבת העיתונאים כנדרש באופ"א. הוא ישב באוטובוס של הקבוצה וסירב לדבר, ובלט כשהוא ישב לבדו בזמן שהשחקנים של הקבוצה כן דיברו עם העיתונאים. לפי הדיווחים ב"סקאי איטליה", המאמן שוקל להתפטר מתפקידו לפני שיפוטר. הקשר דייגו פרוטי אמר: "הוא יחליט מה הוא רוצה לעשות".


Pallotta: "Last year we asked for VAR in the Champions League because we got screwed in the semi-final and tonight, they've got VAR and we still get robbed. Patrik Schick was clearly clipped in the box, VAR shows it, and nothing is given. I'm tired of this crap. I give up." pic.twitter.com/VPtqTUKhO6

— AS Roma English (@ASRomaEN) 7 במרץ 2019


פרוטי המשיך: "המאמן מאוכזב כמו כולנו. רצנו 120 דקות כמו משוגעים וזה כואב להפסיד בצורה כזאת את המשחק. אנחנו מרגישים שהגיע לנו יותר. השחקנים תומכים במאמן וזה פשוט זמן מגעיל עבור כולם. מה שהרגיז אותנו ששיק הוכשל ומשום מה לא קיבלנו פנדל, אז למה הטכנולוגיה הזאת קיימת בכלל".


בתקשורת האיטלקית כינו את ההחלטה של ה-VAR "בושה". ב"קוריירה דלו ספורט" נכתב שפורטו עלתה לרבע הגמר בזכות התעלמות מנבדל ופנדל שהיה מגיע לרומא. הקפטן של רומא, דניאלה דה רוסי אמר: "אל תאשימו את ה-VAR. מה שקרה זו טעות אנושית. הסתיים לנו החלום, אבל העונה שלנו לא הסתיימה כאן".


"אם ניקח שש נקודות בשני המשחקים הבאים שלנו נתקרב למקום הרביעי ואולי העונה לא תהיה אבודה. העתיד של די פרנצ'סקו? זה ייקבע בין המועדון
לבינו ובכל אופן הראינו שאנחנו במאה אחוז איתו ועם המועדון. המאמן לקח אותנו בשנה שעברה לחצי גמר ליגת האלופות והוא צריך לקבל על זה קרדיט",
טען דה רוסי. 



בריאן כריסטנטה מתקשה לעכל בסיום (Gettyimages)


מאמן פורטו סרג'יו קונססאו, ששיחק אצל היריבה העירונית של רומא, לאציו, הוא המאמן השישי של פורטו שלוקח אותה לרבע הגמר. קונססאו אמר בסיום: "ההופעה של השחקנים שלי היתה פנטסטית. ידענו מה לעשות על המגרש. אני חייב לברך כל אחד ואחד מהם. מה שהכי חשוב זה שידענו מה לעשות כאשר הכדור לא היה אצלנו". המאמן שאיבד את הגיס שלו, לא היה יכול להמשיך לדבר זמן רב ויצא ממסיבת העיתונאים כשהוא בוכה.


איקר קסיאס עשה היסטוריה אחרי שהופיע בפעם ה-175 שלו בליגת האלופות ועלה עם פורטו לרבע הגמר. השוער הוותיק ניחם בסיום את פלורנצי שבכה בתמונה ששווה אלף מילים. 


#Florenzi in lacrime consolato da #Casillas | GUARDA LE FOTO https://t.co/mCMPTJKy86

— Corriere dello Sport (@CorSport) 6 במרץ 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי