גווארדיולה הודה: "מקווה שבאיירן תנצח את ליברפול"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

אחרי הניצחון האדיר 0:7 על שאלקה בשמינית גמר ליגת האלופות, מאמן מנצ'סטר סיטי התייחס למשחק בין האקסית למייטירדס: "אני בעד באיירן מינכן למרות שזה מצער את אוהדי הכדורגל באנגליה"

(גודל טקסט)
שחקני שאלקה היו צריכים לשיר אתמול (שלישי) לפפ גווארדיולה את השיר של אדון הסליחות: "חטאנו לפניך רחם עלינו". המאמן לא ריחם ומנצ'סטר סיטי פירקה את שאלקה 0:7, ובאנגליה כבר כתבו שהסיטיזנס ברקיע השביעי. סרחיו אגוארו, שלא נכלל בסגל הנבחרת של ארגנטינה, פתח את החגיגה עם צמד וסיטי נשארה בינתיים במאבק על זכייה בארבעה תארים, כאשר כבר השיגה את גביע הליגה. סיטי היא הכובשת מספר אחת במפעל השנה עם 26 שערים, והבקיעה מתחילת 2019 כבר 61 שערים.


המספרים של מנצ'סטר סיטי היו מדהימים אמש. ההפסד של שאלקה 7:0 היה הגדול ביותר של קבוצה גרמנית בליגת האלופות. סיטי כבשה העונה שישה שערים ויותר בשבעה משחקים, כשהניצחון שלה בסיכום שני המשחקים 2:10, הוא הגדול ביותר בסיכום עבור קבוצה אנגלית במפעל. זה הניצחון השני הגדול ביותר בשלב הנוקאאוט ליגת האלופות, כולל הישן בגביע האלופות, כשהגדול ביותר הוא ה-0:8 של ריאל מדריד על סביליה ב-1958.


מערכת ה-VAR גרמה לעיכוב ניכר במשחק והצליחה לעצבן את אוהדי מנצ'סטר סיטי לאחר שכל ארבעת השערים הראשונים של הקבוצה נבדקו ובנוסף שער אחד של לירוי סאנה נפסל בטענת נבדל. . המאמן של הסיטיזנס הזהיר את היריבות כאמר שהקבוצה עוד לא הראתה את המיטב שלה וטען שללירוי סאנה יש עוד הרבה מה להראות.


Wednesday's MIRROR Sport: "ROUT Of This World" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/pjudsw2iiA

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 12 במרץ 2019


פפ גווארדיולה, שאמר לפני המשחק כי סיטי עדיין בני נוער בכל הקשור לליגת האלופות תיקן את עצמו: "אמרתי את זה, אבל לא אמרתי שלא נילחם. גם לבני נוער יש סבלנות והרבה תשוקה. הם לא חוששים מכלום והם מנסים הכל. המטרה שלנו כרגע היא להגיע בפעם השנייה בתולדות המועדון לחצי הגמר. לכן כשאנשים אומרים שאם נעוף ברבע זה יהיה אסון הם טועים בגדול. תראו איזה קבוצות עפו לפני הרבע גמר. ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד, פריז סן ז'רמן. זה נחמד לעלות לרבע הגמר בפעם השלישית בתולדות הקבוצה".


גווארדיולה, שאימן את באיירן מינכן הודה שהוא רוצה לראות היום את הגרמנים מעיפים את ליברפול מהמפעל למרות שזה יכול לגרום ליתרון לליברפול שתשחק פחות משחקים ותהיה יותר רעננה במאבקי הליגה: "אני בעד באיירן מינכן למרות שזה מצער את אוהדי הכדורגל באנגליה. אני אוהד גדול של המועדון הזה. אני אוהב את כל האנשים במינכן ויודע שלא יהיה להם קל. זה יהיה משחק תובעני לשני הצדדים".


המאמן גם הזהיר שאם סיטי תתקשה כמו במשחק הראשון בגרמניה נגד שאלקה, היא לא תעבור את רבע הגמר: "אסור לשכוח שפיגרנו 2:1 במשחק הראשון. לירוי סאנה לא היה מספיק אגרסיבי ב-20 הדקות הראשונות אתמול באיתיחד ואותו הדבר עם ראחים סטרלינג. הם צעירים, ואם לא יגיבו כמו שצריך הם יכולים לעוף".



פפ גווארדיולה. "אני אוהד גדול של באיירן" (Gettyimages)





 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי