דה יונג על דה ליכט: "שחקן יחיד במינו, ברצלונה תתאים לו"

סים דה יונג
סים דה יונג | Gettyimages

קפטן אייאקס לשעבר שמשחק כיום בסידני האוסטרלית קרא לבלם לעבור לספרד: "זה המקום הנכון עבורו". הקפטן בן ה-19 הדף את גל השמועות: "אין לי שום דבר להודיע"

(גודל טקסט)

אחרי ההצגה הגדולה מול יובנטוס והעלייה לחצי גמר ליגת האלופות, קפטן אייאקס לשעבר סים דה יונג שמשחק כיום בסידני האוסטרלית קרא לקפטן הנוכחי מתיאס דה ליכט לחבור לפרנקי דה יונג ולהצטרף בעונה הבאה לברצלונה. הנשיא ג'וזף מריה ברתומאו לא שלל את צירופו של הבלם בן ה-19, שמחוזר גם על ידי יובנטוס, מנצ'סטר סיטי ובאיירן מינכן.

דה יונג שמושאל לקבוצה האוסטרלית התייחס לדה ליכרט בראיון לסוכנות 'אומניספורט': "הרבה קבוצות רוצות לצרף את מתיאס ואני מבין אותן לחלוטין. הוא צעיר, חזק פיזית, נוגח מצוין, בעל שליטה טובה בכדור ובחורנמאוד חיובי שיכול לבחור היכן הוא ישחק. המשחק של אייאקס מתחיל ממנו הוא בונה את ההתקפה, מדובר בשחקן יחיד במינו. אני לא יודע מה הוא יחליט, אבל ברצלונה זו הקבוצה שלו לדעתי והייתי שמח אם לשם הוא היה עובר, זה המקום הנכון עבורו".

אחרי שברצלונה רכשה מאייאקס את פרנקי דה יונג תמורת 86 מיליון יורו, היו לא מעט דיבורים על כך שדה ליכט רוצה להמשיך את המסלול ביחד עם חברו הטוב. ההולנדים חשבו תחילה שהשניים יימכרו ב-140 מיליון יורו במשותף, אולם לאור יכולתו בתקופה האחרונה וההישגים המרשימים של הקבוצה, מחירו של הבלם זינק והוא עשוי להימכר בסכום דומה לזה של דה יונג.

"מעבר לברצלונה? אין לי מה להודיע. אנחנו בחצי גמר ליגת האלופות ועלינו למקום הראשון בהולנד – עבורי זה מספיק", הבהיר דה ליכט אמש בסיום המשחק בטורינו כאשר נשאל על גל השמועות.


יחיד במינו. מתיאס דה ליכט (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי