קיין בסגל אנגליה: "יודע שמנסים להכשיר אותו לגמר האלופות"

הארי קיין
הארי קיין | Gettyimages

סאותג'ייט זימן את כוכב טוטנהאם שלא שיחק מעל חודש: "לא יודעים מה מצבו, אבל הדלת פתוחה ואם צריך נוכל לבצע שינויים". שואו מחוץ לסגל מסיבות מקצועיות, לינגארד ודלף ברשימה למשחקי גמר ליגת האומות

(גודל טקסט)
את הריצה המפורסמת של הארי קיין בשניות לאחר שער הניצחון של לוקאס מורה ב-2:3 באמסטרדם על טוטנהאם קשה לשכוח, גם כוכב טוטנהאם הודה לאחר מכן שניתן היה לראות שהוא כבר חזר לאימוני ריצה ולאט לאט מתאושש מהפציעה, אבל נראה שהיום (חמישי) התקבלה התשובה לגבי כשירותו של החלוץ לגמר ליגת האלופות בעוד קצת יותר משבועיים במדריד נגד ליברפול.


מאמן נבחרת אנגליה, גארת' סאותג'ייט, פרסם היום את הסגל המורחב שלו למשחקי גמר ליגת האומות בפורטוגל, שם אם ינצחו את הולנד הם יפגשו את המארחת או את שווייץ לקרב ב-9.6 על הכרטיס ליורו. סאות'ג'ייט נשאל מיידית על הזימון של קיין ואמנם לא סיפק הצהרות, אבל בממלכה מעריכים שהדבר נובע גם מבקשה של אנשי טוטנהאם: "אף אחד לא יודע באיזה כושר הוא נמצא, אבל עובדים כדי להכשיר אותו לגמר ליגת האלופות ולכן אנחנו משאירים דלת פתוחה בפניו. אנחנו נדע יותר עד ה-27.5 ואם צריך נוכל לבצע שינויים עד אז", הבהיר המאמן.


מי שייעדר מהסגל הוא רובן לופטיס צ'יק, קשר צ'לסי שהיה חלק מהרשימה ונגרע ממנה בעקבות הפציעה שנגרמה לו הלילה (בין רביעי לחמישי) במשחק ראווה בארצות הברית. לעומת זאת, מי שכן זומנו במפתיע עבור רבים מהאנגלים הם ג'סי לינגארד ממנצ'סטר יונייטד, קיירן טריפייר מטוטנהאם ופביאן דלף ממנצ'סטר סיטי שממעט לשחק. סאות'ג'ייט אמר על כך: "העדפתי את דני רוז ובן צ'ילוול על לוק שואו, כי הם היו מצוינים בנבחרת. אני מאושר שיש לי כל כך הרבה כישרון ובחירות לעשות". בסך הכל זימן סאות'ג'ייט 27 שחקנים, כך שארבעה עוד ינופו לפני הכרזת הסגל הסופי. 


Time to get set for the #NationsLeague finals #threelionshttps://t.co/9DK41BN93H

— England (@England) May 16, 2019


הסגל המלא
שוערים: ג'ק באטלנד (סטוק), ג'ורדן פיקפורד (אברטון), טום היטון (ברנלי).


הגנה: טרנט אלכנסדר ארנולד, ג'ו גומז (ליברפול), בן צ'ילוול, הארי מגוואייר (לסטר), מייקל קין (אברטון), ג'ון סטונס, קייל ווקר (מנצ'סטר סיטי), דני רוז, קיירן טריפייר (טוטנהאם).


קישור: דלה עלי, הארי ווינקס (טוטנהאם), ג'ורדן הנדרסון (ליברפול), רוס בארקלי (צ'לסי), דקלאן רייס (ווסטהאם), פביאן דלף (מנצ'סטר סיטי), ג'סי לינגארד (מנצ'סטר יונייטד), ג'יימס וורד-פראוז, ניית'ן רדמונד (סאות'המפטון).


התקפה: הארי קיין (טוטנהאם), מרקוס ראשפורד (מנצ'סטר יונייטד), קאלום ווילסון (בורנמות'), ראחים סטרלינג (מנצ'סטר סיטי), ג'יידון סאנצ'ו (דורטמונד).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי