ואן דה ביק: "לא היינו טובים", בהולנד ביקרו: "תוצאה מסוכנת"

שחקני אייאקס מאוכזבים
שחקני אייאקס מאוכזבים | AFP/Getty Images

לאחר התיקו בניקוסיה ובעיקר היכולת החלשה, הקשר הודה: "לא הצלחנו להניע כדור. לא יודע מה קרה לנו, אסור להתלונן". טן האח: "אנחנו אלה שהרמנו את הרף, נצטרך להשתפר לקראת הגומלין". וגם: שיא צהובים מאז 2012

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)
היא זכתה בקלות בסופר קאפ ההולנדי וכבשה תשעה שערי ליגה בשני המחזורים האחרונים אך אתמול (שלישי) אייאקס הציגה משחק חלש וסיימה בתיקו 0:0 מול אפועל ניקוסיה, במשחק בו הייתה קרובה להפסיד (הרצף ללא הפסד באירופה עלה ל-18 משחקים רצוף). לראשונה מזה 26 משחקים בכל המסגרות, הדאבליסטית של אריק טן האח לא הצליחה לכבוש על אף כניסתו של קלאס יאן הונטלאר שעלה מהספסל. עוד עובדה שתעיד על הקושי היא שאייאקס ספגה לא פחות משבעה כרטיסים צהובים לראשונה מאז 2012.  ביום רביעי הבא תקווה אייאקס להשלים את המלאכה ולהעפיל לשלב הבתים


"תוצאה מאוד מסוכנת לאייאקס שנמצאת במדרון תלול", נכתב ב"טלחרף" ההולנדי, "בשבוע הבא בגומלין בקרויף ארנה היא חייבת לשחק טוב יותר, אחרת הקבוצה שהעפילה לחצי הגמר עלולה למצוא את עצמה רק בליגה האירופית". ב-"RMC Sport" נכתב: "אייאקס חייבת להודות לשוער שלה".


המאמן אריק טאן האח אמר בסיום: "ברור שמצפים מאיתנו לעבור, אנחנו אלה שמעמידים את הרף הגבוה. יחד עם זאת, אפועל קבוצה שאפתנית וחזקה ששיחקה לא פעם בליגת האלופות. נצטרך להיות טובים יותר, ננסה להשתפר בכל משחק העונה. אני חושב שזה נורמלי המצב שאנחנו נמצאים בו כרגע". כשנשאל האם חאכים זייך ישחק בגומלין אמר: "כן, אני סומך על זה".



דוני ואן דה ביק מתקשה (AFP/Getty Images)


דוני ואן דה ביק הודה: "אם נסכם את המשחק אז אי אפשר להתלונן על התוצאה, היו להם מצבים מעולים לכבוש. לא שיחקנו טוב חוץ מעשר הדקות הראשונות שהיו סבירות, איבדנו שליטה, לא הראינו את מה שאנחנו מסוגלים לעשות. לא הצלחנו להניע את הכדור בצורה רציפה. 0:0 זו לא תוצאה חרא אבל זה מאכזב. באמת שנצטרך להשתפר בשבוע הבא".

השוער אנדרה אוננה אמר: "העונה שעברה הייתה מדהימה, ואי אפשר להשוות. אנחנו בהחלט יכולים לחלום על הצלחות חדשות, אנחנו יודעים למה אנחנו כאן. אני מלא ביטחון בקבוצה ומצפה לגומלין. כשאני רואה כיצד הקבוצה מתאמנת ומשחקת, זה נותן לי ביטחון שתוצאות טובות יגיעו". המגן ניקולס טגליאפוקו צייץ באופטימיות: "עוד קרב גדול מחכה לנו בשבוע הבא! קדימה אייאקס!".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי