סאדיו מאנה הבהיר: "האירוע עם מוחמד סלאח? זה נשכח"

סאדיו מאנה, מוחמד סלאח
סאדיו מאנה, מוחמד סלאח | OLI SCARFF/AFP/Getty Images

הכוכב הסנגלי שם מאחוריו את התקרית שהתרחשה במהלך הניצחון על ברנלי עם חברו המצרי. הגרלת גביע העולם למועדונים קבעה כי אלופת אירופה תמתין בחצי הגמר למנצחת בין מונטריי לבין אל סעד או היינג'ין

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)
גביע העולם למועדונים אשר ייערך השנה בקטאר, ייפתח ב-11 בדצמבר ויסתיים עשרה ימים לאחר מכן והיום (שני) נערכה הגרלת המשחקים בשווייץ. עד כה העפילו לטורניר: המארחת אל-סעד, היינג'ין ספורט מקלדוניה החדשה, אלופת אוקיאניה, מונטריי המקסיקנית, אלופת מרכז וצפון אמריקה ואלופת אפריקה אספרנסה דה טוניס, אליהן עוד יצטרפו אלופת דרום אמריקה ואלופת אסיה, תחרויות שיוכרעו רק ב-23 וב-24 בנובמבר בהתאמה.


ליברפול, כמו אלופת דרום אמריקה, תחל את דרכה בחצי הגמר וההגרלה זימנה לה מפגש בין המנצחת במפגש בין מונטריי, שבעצמה מחכה לגלות מי תהיה יריבתה – המנצחת בשלב הראשון בין המארחת אל סעד להיינג'ין. אלופת דרום אמריקה תפגוש בחצי הגמר השני את טוניס או אלופת אסיה.




ועוד בליברפול, אחרי כשבועיים של כותרות מרעישות ודיווחים על סכסוך אפשרי, נראה שרשמית הסתיים הסכסוך, אם כלל היה כזה, בין מוחמד סלאח לסאדיו מאנה. אחרי שסלאח העלה בסוף השבוע, עוד לפני הניצחון 1:3 על ניוקאסל, ציוץ הומוריסטי במטרה להראות שיחסיו עם מאנה מעולים ושהתקרית ביניהם במהלך הניצחון 0:3 על ברנלי עוד לפני פגרת הנבחרות מאחוריו, את תגובתו של הסנגלי לא שמענו עד היום. ב"סקיי ספורט" העלו הבוקר (שני) ראיון קצר עם מאנה מסיום המשחק בשבת, ובו הוא מבהיר: "האירוע עם סלאח? זה נשכח".


נזכיר כי במהלך ה-0:3 על ברנלי, המצרי היה צריך לבשל לסנגלי את אחד משעריו הקלים בקריירה, אך במקום למסור למאנה ניסה להבקיע לבדו ונעצר על ידי שני שחקני הגנה של ברנלי. מאנה, שגם הוחלף דקה לאחר מכן, השתולל על הספסל וגרם לאווירה מאוד מתוחה, כשבירידה לחדרי ההלבשה בסיום המשחק אף נתפס רוברטו פירמינו מגניב חיוך מבויש ונבוך לאחר שמצא את עצמו עומד בין השניים.


לאחר שהמשחק נגד ניוקאסל עבר בהצלחה מבחינת המייטירדס, שנותרו היחידים בפרמיירליג עם מאזן מושלם אחרי חמישה משחקים, אמר מאנה: "לפעמים צריך להגיד דברים בשיחה פנים מול פנים. אלה דברים שקורים בכדורגל, לפעמים גם אני יכול לא למסור. הכל בסדר עכשיו ואנחנו שוב חברים טובים כפי שהיינו".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי