צפו בתקרית: היגוואין התפרץ באימון יובנטוס ובעט במאמן

גונסאלו היגוואין, כריסטיאנו רונאלדו
גונסאלו היגוואין, כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO / Contributor

הארגנטינאי שהגיע יחד עם סארי מצ'לסי איבד את העשתונות בתרגול "רונדו" ותקף את אחד מצוות מאמני הכושר לפני שהשחית שלט פרסומת. אלופת איטליה תשחק מחר נגד אתלטיקו מדריד במחזור הפתיחה של ליגת האלופות

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
מאוריציו סארי חזר לאימון יובנטוס בשבת אחרי שנעדר מפתיחת העונה, אבל הצרות בביאנקונרי לא נגמרות. יממה לפני שיפתחו את העונה האירופית במשחק חוץ נגד אתלטיקו מדריד במחזור הראשן, גונסאלו היגוואין התפרץ היום (שלישי) באימון המסכם של הקבוצה והטיח צעקות כלפי המאמן, בועט בו וכמעט משחית שלט פרסומת בזעם.


לא ברור מה גרם להתפרצות, אך מהווידאו שהופץ ברשתות נראה כי הארגנטינאי לא הצליח להגיע לכדור בתרגיל "רונדו" ואיבד את זה. הוא כילה את זעמו על השלט וחבריו מיהרו לגשת אליו ולהרגיע אותו.


ביובנטוס מקווים שהתקרית לא תשפיע על היגוואין, או על שאר שחקני הקבוצה, באימונים הקרובים ובמשחק הקשה בוונדה מטרופוליטנו. היגוואין לא צפוי לפתוח במשחק, אך נכלל בסגל לצד רונאלדו, דיבאלה, קוארדאדו וברנרדסקי. יובה תחסר כמובן את ג'יורג'יו קייליני הפצוע, כשגם מתיה דה שיליו ייעדר בגלל פציעה. שחקנים נוספים שלא יצאו עם הקבוצה לספרד הם אמרה ג'אן ומריו מנדז'וקיץ', שלא נכללו בסגל הרחב.





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי