בתוספת הזמן: אינטר חילצה 1:1 בסן סירו נגד סלביה פראג

רומולו לוקאקו
רומולו לוקאקו | MARCO BERTORELLO / Contributor

היריבה החלשה ב"בבית המוות", לפחות על הנייר, הייתה טובה יותר ועלתה ליתרון מוצדק מרגליו של אוליינקה (63), אך בארלה איזן (92) ולוקאקו פספס הזדמנות גדולה להשלים מהפך (97). בבית 7, ליון וזניט נפרדו ב-1:1

קבוצות: אינטר ליון
(גודל טקסט)
לפני המנה העיקרית, שלב הבתים של ליגת האלופות נפתח הערב (שלישי) עם שני משחקים מוקדמים שכמעט הולידו הפתעה גדולה. בבית 6, המכונה 'בית המוות', סלביה פראג הצ'כית הובילה בסן סירו והייתה טובה יותר, אך ספגה עמוק בתוך תוספת הזמן. בבית 7, ליון וזניט נפרדו ב-1:1. 



אינטר – סלביה פראג 1:1

אחרי פתיחה מושלמת בסרייה א' שכללה שלושה ניצחונות בשלושה משחקים ועם ביטחון עצמי בשמיים, אינטר הגיעה למשחק הראשון במפעל בידיעה ברורה שהיא חייבת לקחת שלוש נקודות מול היריבה החלשה בבית – לפחות על הנייר – אם היא רוצה לשמור על סיכוי להעפיל לשלב הבא.


רצונות לחוד ומציאות לחוד. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, סלביה פראג הגבירה את הקצב. האורחת הייתה הקבוצה הטובה יותר בסן סירו ובדקה ה-63 היא גם באה על שכרה: סמיר הנדנוביץ' הדף לא מספיק טוב ועל הריבאונד הסתער פיטר אוליינקה ששלח פצצה לרשת הגבוהה והפך לניגרי הראשון שהבקיע בהופעת הבכורה שלו בליגת האלופות מאז מיודענו איגביני יעקובו, שעשה זאת במדי מכבי חיפה מול אולימפיאקוס.



אוליינקה בשיגעון לאחר השער (Gettymages)


בשלב הזה אפשר היה לצפות שאינטר תתעורר ותפעיל לחץ כבד על שערה של סלביה, אולם דווקא הצ'כים היו מסוכנים יותר ורק חוסר מזל מנע מהם להכפיל את התוצאה. האורחת החמיצה והחמיצה והחמיצה ועמוק בתוך תוספת הזמן היא גם נענשה.


סטפנו סנסי סובב כדור חופשי אדיר שנעצר רק במשקוף, אולם הריבאונד הגיע לרגליו של ניקולו בארלה ששלח בעיטה מדויקת לפינה (92). חמש דקות מאוחר יותר קיבל רומולו לוקאקו הזדמנות ענקית להפוך את התוצאה, אך הוא נגח לא מספיק טוב מחמישה מטרים וזה 1:1 בסיום. במחזור הבא תארח סלביה פראג תארח את בורוסיה דורטמונד בעוד אינטר תצא למשחק חוץ קשה במיוחד נגד ברצלונה בקאמפ נואו.



תוצאה נוספת

ליון – זניט 1:1

לזניט: סרדאר אזמון (41). לליון: ממפיס דפאיי (51, פנדל)


 חילצו נקודה לקראת הסיום. שחקני אינטר (Gettyinmages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי