סימאונה: "הקטור הראה שהוא גבר". סארי: "היינו פאסיביים"

הקטור הררה
הקטור הררה | JAVIER SORIANO/AFP/Getty Images

מאמן אתלטיקו מדריד החמיא לקשר שהגיע מפורטו בקיץ וכבש בבכורה: "מלבד השער, הוא הראה אישיות". המקסיקני הוסיף: "הבסיס להכל הוא עבודה קשה". וגם: מה חושב מנג'ר יובנטוס על השערים שספגו שחקניו?

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד ויובנטוס נפרדו אתמול (רביעי) בתיקו 2:2 דרמטי בוונדה מטרופוליטנו הגועש והרועש. יובנטוס נאלצה להסתפק בנקודה, לאחר שכבר הובילה 0:2 משערים של חואן קוואדרדו ובלז מאטווידי והייתה בדרך הבטוחה לניצחון חוץ יקר. אתלטיקו מדריד הצליחה להשוות את התוצאה בדקה ה-90 אחרי שסיפקה כדורגל מצוין, במיוחד בחלק האחרון של המשחק. חניכיו של דייגו סימאונה הראו הרבה אופי וחזרו בזכות שערים של סטפן סאביץ' והקטור הררה והציגו שוב את רוח הלחימה שמאפיינת אותם.

הררה ערך את הופעת הבכורה שלו באתלטיקו, לאחר שעבר מפורטו בקיץ האחרון. על פתיחה כזו, עם שער בדקה האחרונה מול אלופת איטליה הוא לא יכול היה לדמיין. המקסיקני עט על כדור קרן ונגח מכל הלב אל הרשת. בסיום המשחק הוא אמר: "אני חושב שכדורגלן צריך להיות סבלני ולעבוד בכל הכוח כדי להיות מוכן כשתגיע ההזדמנות. זה מה שעשיתי לאורך כל השבועות האחרונים. עבדתי ותרמתי לקבוצה, למרות שלא שיחקתי. הבסיס להכל הוא עבודה קשה. התיקו לא רע בכלל בהתחשב בקבוצה מולה שיחקנו, היינו טובים מהם ברגעים רבים של המשחק. אני מאושר שעשיתי את החלק שלי ועזרתי לקבוצה".

מאמן הקונצ'ונרוס דייגו סימאונה הוסיף: "ברור שהבנו שזה הרגע של הקטור והוא ניצל אותו בצורה הטובה ביותר. מלבד השער, הוא הראה אישיות, הראה שהוא גבר. כשהוא עם הכדור הוא משרה הרבה שלווה ושקט במשחק. אני מקווה שהוא יראה המשכיות לאורך זמן, כי ברור שאנחנו צריכים את כולם והתחרות הפנימית מאוד טובה בשבילנו. אני מרוצה מהיכולת ומהעובדה שלא איבדנו את הראש במהלך המשחק".

דייגו סימאונה. מרוצה מהאופי שהפגינו שחקניו ( Angel Martinez/Getty Images)
דייגו סימאונה. מרוצה מהאופי שהפגינו שחקניו ( Angel Martinez/Getty Images)

מאוריציו סארי, מאמן יובנטוס אמר בסיום: "הניצחון היה לנו ביד ואיבדנו אותו, זה נותן טעם מר לערב מוצלח. אני מרוצה מהמשחק שלנו, שיחקנו מול יריבה חזקה במגרש שקשה מאוד לכבוש בו. היינו רכים מדי במצבים הנייחים וזה עלה לנו בשתי נקודות. בשער הראשון הכדור שהה הרבה זמן באוויר והשחקנים היו חייבים להגיב מהר יותר. היינו פאסיביים, אבל היום אם אתה שומר קרוב מדי, אתה מסתכן בפנדל כנגדך בגלל ה-VAR".

היכולת של קוואדרדו וההשוואה למשחק מול פיורנטינה: "ציפיתי למשחק פתוח עם הרבה שטחים והמהירות שלו נתנה לנו יתרון. הוא היה טוב מאוד והגיב באופן מצוין לסיטואציה. בפירנצה לא היינו מספיק חזקים מנטאלית והושפענו מגורמים שליליים. היום לעומת זאת, ראיתי נחישות ורוע חיובי במשחק שלנו. עכשיו עלינו לפתור את בעיית המצבים הנייחים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי