אטו: "ליבי חצוי בין ברצלונה לאינטר, הוכחתי שהכל אפשרי"

פפ גווארדיולה, ליאו מסי, קרלס פויול, סמואל אטו
פפ גווארדיולה, ליאו מסי, קרלס פויול, סמואל אטו | CHRISTOPHE SIMON/AFP/Getty Images

שחקן העבר הקמרוני שלקח טרבל בשתי הקבוצות, התראיין לקראת המפגש בין המועדונים בקאמפ נואו. בנוסף דיבר גם על נושא הגזענות: "הפתרון הוא לעזוב את המגרש, השחקנים השחורים אחראים על רוב הכסף בכדורגל"

קבוצות: אינטר ברצלונה
(גודל טקסט)

מחר (רביעי) ברצלונה תארח את אינטר במחזור השני בליגת האלופות כאשר שתי הקבוצות השיגו תיקו במשחק הפתיחה ולמפגש בקאמפ נואו יכול להיות שיקול מכריע על זהות העולות לשמינית הגמר. מעבר להיבט המקצועי, יש אדם שהמשחק הזה מיוחד מאוד עבורו.

סמואל אטו שפרש ממשחק פעיל לפני חודש כיכב בשתי הקבוצות והפך לשחקן הראשון (והיחיד עד כה) שזוכה בטרבל שנה אחרי שנה ועם קבוצה אחרת, לאחר שזכה עם ברצלונה בכל התארים האפשריים בעונת 2008/09 עם פפ גווארדיולה ושחזר את ההצלחה במדי הנראזורי תחת ז'וזה מוריניו.

שחקן העבר הקמרוני התראיין היום ל'גאזטה דלו ספורט' ונשאל מי הקבוצה שהוא הכי מזוהה איתה: "למען האמת היה לי הכי טוב במיורקה, אבל כאשר אני מתייחס לרגעי המפתח בקריירה אפשר לומר שזה 50% באינטר ו-50% בברצלונה".


"בברצלונה גרמתי למיליוני ילדים שהכל אפשרי" (CHRISTOPHE SIMON/AFP/Getty Images)

אטו המשיך: "ברצלונה הייתה חלון הראווה שאפשר לי לגרום למיליוני ילדים אפריקאים לחלום שהכל אפשרי. באינטר זו הייתה התחנה המשמעותית הבאה: שני טרבל בשתי קבוצות שונות. פעלתי נכון ולא הקשתי לאלו שאמרו אתה לא צריך להגיע לאיטליה כי יש לשחורים כאן בעיות, בעצם היו לי כאן פחות תקריות מאשר במקומות אחרים".

לסיום נשאל לגבי הגזענות והאם עזיבת המגרש היא הפתרון: "כמובן, כדורגל מייצר המון כסף, אבל מי שאחראי על רובו הם השחקנים השחורים. אם יום אחד הפעולה תתבצע בעזרת שחקנים לבנים, אני חושב שזה ישתנה בקרוב מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי