ניצחון ראשון ליובנטוס, שגברה 0:3 על לברקוזן. היגוואין כיכב

שחקני יובנטוס חוגגים
שחקני יובנטוס חוגגים | Pier Marco Tacca/Getty Images

הארגנטינאי כבש את הראשון (17) וסידר לברנרדסקי את השני (62), רונאלדו השלים את החגיגה אחרי שתי החמצות לא אופייניות. ברוסיה, אתלטיקו מדריד גברה 0:2 על לוקומוטיב מוסקבה משערים של פליקס ופארטיי

(גודל טקסט)

אחרי איבוד הנקודות אצל אתלטיקו מדריד במחזור הפתיחה, יובנטוס השיגה הערב (שלישי) ניצחון בכורה העונה בליגת האלופות, לאחר שגברה 0:3 על באיירן לברקוזן באצטדיונה הביתי. זה התחיל לאט מבחינתה ובמחצית הראשונה היא בקושי איימה על השער, אבל לאחר ההפסקה אלופת איטליה השתלטה על העניינים ויכלה לסיים עם שני שערים נוספים לפחות, אחרי שכריסטיאנו רונאלדו החמיץ ממצבים לא אופייניים לו לפני שכבש את השער השלישי.

גונסאלו היגוואין היה כוכב הערב, עם שער נהדר בדקה ה-17 ותרומה משמעותית לשער השני, כאשר רק נגיעה עדינה של רונאלדו מנעה מהמסירה של הארגנטינאי להיחשב כבישול לפדריקו ברנרדסקי. "פיפיטה" היה קרוב להשלים צמד עוד במחצית הראשונה ואף סידר מצב קורץ נוסף לפורטוגלי בהמשך, אבל הוא בהחלט יכול להיות מרוצה מההופעה שלו לקראת המשחק הקריטי בליגה נגד אינטר. אחרי ההחמצות, רונאלדו עלה על לוח התוצאות והוכיח שגם הוא בכושר לקראת קרב הצמרת נגד הנראזורי.

לברקוזן לא הצליחה להוות יריב שקול בשום שלב ורק השוער הפיני שלה לוקאס חראדקי ניסה למנוע תבוסה, כשעצר פעמיים את כריסטיאנו בצורה נהדרת, אבל גם זה לא הספיק כדי להקטין את ההפסד והגרמנים שקועים בתחתית בית ד' עם אפס נקודות אחרי שני מחזורים. בשבת הקרובה יחכה להם אתגר לא פחות גדול, כשהם יארחו את רד בול לייפציג במסגרת הבונדסליגה.

גונסאלו היגוואין חוגג את שער היתרון של יובה. (ISABELLA BONOTTO/AFP/Getty Images)
גונסאלו היגוואין. כוכב הערב. (ISABELLA BONOTTO/AFP/Getty Images)

הרכבים
יובנטוס: וויצ'ך שצ'סני, אלכס סנדרו, מתייס דה ליכט, לאונרדו בונוצ'י, חואן קוואדרדו, מיראלם פיאניץ', סמי ח'דירה (רודריגו בנטנקור, 74), בלז מאטווידי, פדריקו ברנרדסקי (ארון ראמזי, 78), כריסטיאנו רונאלדו, גונסאלו היגוואין (פאולו דיבאלה, 83).

באייר לברקוזן: לוקאס חראדקי, לארס בנדר, ג'ונתן טאה, סוון בנדר, וונדל, צ'ארלס ארנגיס (דיילי סינקגראבן, 80), יוליאן באומגרטלינגר, כרם דמירבאי (נאדים אמירי, 46), קאי האברץ, קווין וולנד, לוקאס אלאריו (פאוליניו, 68).

יגיעו במצב רוח טוב למפגש עם אינטר. שחקני יובה חוגגים (Pier Marco Tacca/Getty Images)
יגיעו במצב רוח טוב למפגש עם אינטר. שחקני יובה חוגגים (Pier Marco Tacca/Getty Images)

מהלך המשחק
17 דקות לקח לביאנקונרי לייצר את המצב הראשון שלהם, אבל כשזה קרה – זה הסתיים ברשת. קוואדרדו שלח כדור ארוך לעבר היגוואין, טאה נגח לא טוב והשאיר את הארגנטינאי בזווית מצוינת כדי לבעוט פנימה מחוץ לרשת ולהעלות את יובנטוס ל-0:1. 'פיפיטה' המשיך להיות האיש של יובה – בדקה ה-39 הוא קיבל כדור חופשי לגמרי ובעט בעוצמה מרחוק, אבל חראדקי היה במקום והדף.

צ'ארלס ארנגיס ניסה להכניס את הגרמנים למשחק בפתיחת המחצית השנייה, אבל האיום שלו מחוץ לרחבה הלך רחוק מהמסגרת. בדקה ה-57 רונאלדו קיבל את ההזדמנות הראשונה שלו, אותה סידר לו קוואדרדו אחרי מהלך טוב בצד ימין, אבל הפורטוגלי שהיה לבד לגמרי במרכז, בעט לידיים של השוער.

פדריקו ברנרדסקי חוגג. (ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images)
ניצחון קל ליובנטוס. פדריקו ברנרדסקי חוגג. (ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images)

חמש דקות לאחר מכן הגיע השני של יובה – שיתוף פעולה מצוין בין רונאלדו להיגוואין שחרר את הארגנטינאי בצד שמאל, החלוץ מסר למרכז ופדריקו ברנרדסקי היה שם כדי לשלוח את זה לרשת ולהעלות את הביאנקונרי ל-0:2. בדקה ה-75 כריסטיאנו החמיץ בענק פעם נוספת: היגוואין שוב השתחרר על קו שמאל והעביר את הרוחב לפורטוגלי, שהיה לבד לחלוטין אבל נעצר אצל חראדקי. דקה לסיום הזמן החוקי, CR7 סוף סוף הצטרף לחגיגה. דיבאלה המחליף מצא אותו במסירת עומק נהדרת, הפורטוגלי לא התבלבל הפעם ושם את זה בפנים – 0:3 של יובנטוס שגם נשמר עד לשריקה האחרונה.

לקח לו זמן, אבל גם הוא חגג שער. כריסטיאנו רונאלדו (ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images)
לקח לו זמן, אבל גם הוא חגג שער. כריסטיאנו רונאלדו (ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images)

לוקומוטיב מוסקבה – אתלטיקו מדריד 2:0
הקבוצה של דייגו סימאונה רשמה גם היא ניצחון ראשון לעונה ונשארה צמודה ליובנטוס בבית ד', כשכל אחת מהן עם ארבע נקודות. מאמן אתלטיקו מדריד פתח עם ז'ואאו פליקס, אלברו מוראטה ודייגו קוסטה ביחד בהתקפה וגם הטריו הזה לא הצליח לשבור את הקרח במחצית הראשונה, אבל לאחר ההפסקה הכוכב הפורטוגלי נכנס למשחק.

ז'ואאו פליקס העלה את אתלטיקו ל-0:1 בדקה ה-48. הפורטוגלי השתלט במרכז, מסר למוראטה שפרץ באגף ימין, חתך באמצע וקיבל בחזרה מהספרדי כדי לכבוש את הראשון של הקולצ'ונרוס. עשר דקות חלפו ופליקס הוביל מתפרצת בצד שמאל, הגביה לעבר קוסטה בצד השני והחלוץ השאיר לפארטיי, שחתך במרכז וכבש מקרוב את ה-0:2 של אתלטיקו. ביום ראשון הקרוב, הקולצ'ונרוס יתארחו אצל ויאדוליד, כשהם חייבים ניצחון כדי לשמור על מקומם בצמרת הליגה הספרדית.

ז'ואאו פליקס חוגג את השער הראשון של אתלטיקו (YURI KADOBNOV/AFP via Getty Images)
ז'ואאו פליקס חוגג את שערו הראשון בליגת האלופות (YURI KADOBNOV/AFP via Getty Images)


ניצחון ראשון העונה בליגת האלופות. שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים (DIMITAR DILKOFF/AFP via Getty Images)ניצחון ראשון העונה בליגת האלופות. שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים (DIMITAR DILKOFF/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי