הישג היסטורי למנור סולומון, שניפץ שיא שהחזיק תשע שנים

מנור סולומון
מנור סולומון | VINCENZO PINTO/AFP/Getty Images

קשר שחטאר דונייצק סידר 1:2 דרמטי על אטאלנטה בסן סירו עם שער בדקה ה-95 והפך לישראלי הצעיר אי פעם שהבקיע בליגת האלופות. וגם: "התגובה" של אבי לוזון והטירוף ברשת

(גודל טקסט)
מנור סולומון הפך הערב (שלישי) לשחקן הישראלי הצעיר ביותר שמצא את הרשת בשלב הבתים של ליגת האלופות. ילד הפלא בן ה-20 עלה מהספסל (69) וסידר לשחטאר דונייצק 1:2 דרמטי על אטאלנטה בסן סירו עם שער ניצחון דרמטי בדקה ה-95, שגם היה הראשון שלו במפעל היוקרתי בהופעתו השנייה בלבד.


הישראלי, שקיבל 45 דקות במחזור הראשון נגד מנצ'סטר סיטי ולא הרשים, הטעה את השוער ואת הבלם עמוק בתוך תוספת הזמן וכבש בקלילות מול הרשת החשופה של אטאלנטה. בעקבות כך, הוא חלף על פניו של בן שהר שכבש במדי הפועל תל אביב נגד ליון בגיל 21 אי שם ב-2010 והחזיק ב"תואר" הישראלי הצעיר ביותר שכבש בליגת האלופות, עד שכאמור הגיע קשר שחטאר דונייצק.


סלומון הוא הישראלי ה-12 שהבקיע בליגת האלופות, כאשר את הרשימה מוליך יוסי בניון שמצא את הרשת לא פחות משבע פעמים במסגרת המפעל היוקרתי. שחקנים נוספים שכבשו: ערן זהבי, ברוך דגו, יניב קטן, חיים רביבו, איתי שכטר, בן שהר, בירם כיאל, ביברס נאתכו, וואליד באדיר ורפי כהן החלוץ.



השיא של יוסי בניון בסכנה? (Gettyimages)

גם בטוויטר לא נותרו אדישים לביצוע של מנור סולומון, מיטב הציוצים לפניכם:

 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי