פפ התנצל בפני פודן. עדכון על הפציעה של דה בריינה

פיל פודן
פיל פודן | ANTHONY DEVLIN/AFP via Getty Images

מאמן מנצ'סטר סיטי החמיא לקשר בן ה-19 שכבש ב-0:2 על דינמו זאגרב, והסביר: "יש לי עומס של שחקנים מוכשרים בקישור, הוא עוד צעיר". גם סטרלינג פרגן לחברו לקבוצה: "רוצה את פיל בנבחרת, בקצב הזה הוא יגיע לשם"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

בליגה מנצ'סטר סיטי אמנם רודפת אחרי ליברפול, אבל בליגת האלופות זו תהיה הפתעה ענקית אם היא תסיים את שלב הבתים בלי מלוא הנקודות. אלופת אנגליה גברה אתמול (שלישי) 0:2 על דינמו זאגרב, רשמה ניצחון שני העונה במפעל ונמצאת במסלול הבטוח לשמינית הגמר.

למרות התוצאה, סיטי התקשתה לייצר מצבים במחצית הראשונה ורק שער של סטרלינג בדקה ה-66 הרגיע מעט את פפ גווארדיולה. האורחת התקרבה לחזור למשחק, אבל המחליף פיל פודן כבש את שער הניצחון בתוספת הזמן, פחות מרבע שעה לאחר שעלה מהספסל.

פודן זכה ל-10 דקות ליגה בלבד העונה, והוכיח שהוא ראוי להיות זמן דשא. גווארדיולה הודה שהוא צריך לתת לקשר בן ה-19 לשחק יותר, אבל הסביר: "יש לי את דה בריינה, רודרי, ברנרדו סילבה, דויד סילבה, גונדואן, אני מצטער. אני יודע שהדרך הכי טובה עבורו להתקדם היא לקבל דקות, אבל הוא כל כך צעיר".

גווארדיולה.
גווארדיולה. "סומך מאוד על פיל" (ANTHONY DEVLIN/AFP via Getty Images)

"מגיע לו לשחק", הוסיף מאמן התכולים, "אני רוצה לתת לו דקות. בכל פעם שאני לא נותן לו לשחק, אני הראשון לבוא אליו ולהגיד שאני מצטער. אני לא יודע כמה שחקנים בגיל הזה שיחקו יותר בזמן האחרון, אבל הוא הולך להיות שחקן משמעותי הרבה יותר בעתיד עבורנו. אני סומך עליו מאוד, אבל זה מה שיש".

הפציעה של קווין דה בריינה: "זה לא רציני, היום הוא לא יכול היה לשחק אבל נראה לגבי יום ראשון. כרגע אני לא יודע. אולי הוא יוכל לשחק אם ניקח סיכון אבל אני מעריך שאחרי פגרת הנבחרות הוא יהיה כשיר".

על סטרלינג: "אמרתי לא מעט פעמים, בעוד כמה שנים הוא יהיה שחקן יותר טוב ממה שהוא היום. ראחים הוא שחקן שתמיד נמצא שם. יש לו כישרון, הוא אוהב להבקיע ותמיד נמצא במקום הנכון".

סטרלינג ופודן. הפעם האחרונה ששניהם כבשו באותו משחק היתה במרץ (ANTHONY DEVLIN/AFP via Getty Images)
סטרלינג ופודן. הפעם האחרונה ששניהם כבשו באותו משחק היתה במרץ (ANTHONY DEVLIN/AFP via Getty Images)

סטרליגנ עצמו התייחס לחברו לקבוצה כשהמליץ למאמן הנבחרת גארת' סאות'גייט לזמן את פודן לצמד המשחקים הקרובים נגד צ'כיה ובולגריה. "אני מאוד רוצה את פיל בנבחרת", אמר, "אם הוא ימשיך בקצב הזה הוא יגיע לשם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי