קאריוס: "יש סיכוי טוב שאחזור לליברפול, נראה בסוף העונה"

לוריס קאריוס
לוריס קאריוס | Gettyimages

שוער המייטי רדס לשעבר התראיין באנגליה וטען: "אני אשחק בקבוצה גדולה אם לא שם, רוצה לחזור לפרמיירליג". על הטעויות בגמר ההוא: "לא חושב על קייב יותר. הבנו שזה היה זעזוע מוח רק אחרי המשחק"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

האם לוריס קאריוס יחזור בעתיד לליברפול? השוער, שהתפרסם בזכות ההופעה המביכה שלו בגמר ליגת האלופות 2018 נגד ריאל מדריד, מאמין שכן. בראיון שערך אתמול (שישי) לכלי התקשורת האנגלית התעקש הגרמני כי הוא שם מאחוריו את הערב ההוא בקייב והזכיר שהוא סבל מזעזוע מוח כשהוא ביצע את אותן שתי טעויות.

קאריוס, שהושאל לבשיקטאש כמעט מיד אחרי הגמר והעביר שם את העונה האחרונה, אמר: "כמובן שיש אפשרות שאחזור לליברפול, ואפילו סיכוי טוב. יש עדיין הרבה זמן. ואם לא ליברפול, אני אשחק בקבוצה גדולה. אני לא מודאג לגבי אף תסריט".

היכן ירצה לשחק: "הפרמיירליג היא הטובה ביותר והמעניינת ביותר. אם אתה משחק באנגליה אתה תמיד באור הזרקורים, אבל אני בקבוצה טובה עכשיו אז נראה מה יהיה בסוף העונה". ביוני תסתיים ההשאלה שלו והוא אמור לחזור למרסיסייד, שלא ברור אם ישאילו אותו שוב או יחזירו אותו לסגל.

בוכה בסיום הגמר.
בוכה בסיום הגמר. "זה מאחוריי" (AFP)

"אני לא חושב על קייב יותר", הוסיף השוער, "זה מאחוריי, כמעט שתי עונות עברו מאז. היו כל כך הרבה נסיבות שגרמנו לאירוע. עברתי פגיעה קשה ואף אחד לא מדבר על זה. אנשים יכולים להגיד מה שהם רוצים, זה באמת לא נוגע אליי יותר. הבנו שזה היה זעזוע מוח רק אחרי שנבדקתי בסיום המשחק, לא תוך כדי. תוך כדי המשחק יש הרבה מידע לעבד בבת אחת".

הזכייה של ליברפול בליגת האלופות שנה לאחר מכן: "אני שמח שהם זכו, ויש להם סיכוי טוב השנה אז נראה לאן זה ייקח אותם. אני עדיין בקשר עם מאמן השוערים ועם חלק מהשחקנים שם".

קאריוס התייחס גם למצב השוערים הנוכחי בליברפול, בו אדריאן שהגיע הקיץ עושה עבודה טובה בתור מחליף לאליסון שרק החלים מהפציעה: "כל שוער ירגיש בנוח מאחורי ההגנה הזאץ, אבל אדריאן עושה עבודה טובה. הוא נראה כמו בחור טוב, אני שמח שהוא מקבל זמן משחק. ההגנה של ליברפול התשפרה פלאים במהלך העונה האחרונה וזה נדיר שהם סופגים. הייתי סולידי כבר אז אבל עכשיו מדובר ברמה אחרת לחלוטין".

במדי בשיקטאש. ביצע טעות אומללה גם שם (AFP)
במדי בשיקטאש. ביצע טעות אומללה גם שם (AFP)

"הם משחקים ביחד כבר הרבה זמן, וככל שאתה משחק עם אותם אנשים אתה משתפר. יש לכולם פוטנציאל מבטיח. אני מקווה שהם יזכו באליפות. העונה ארוכה, אבל זה תמיד טוב להתחיל עם כמה שיותר נקודות ולהיראות טוב. אני לא יכול לדמיין אותם מפסידים משחק".

בשיקטאש לא פתחה טוב את העונה, וטרם השיגה ניצחון גם בליגה וגם בליגה האירופית. בליגה יש להם נקודה אחת מתשע אפשריות, ובליגה האירופית עם עם שני הפסדים – 1:0 ביתי לוולבס בחמישי האחרון ו-4:2 לברטילסבה במחזור הראשון, שם "הזכיר" קאריוס את יכולתו מהגמר ההוא כשספג שער לאחר טעות איומה שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי