פוצ'טינו לקראת הכוכב האדום: "אנחנו האויב הכי גדול שלנו"

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו. יירש את התפקיד? | ANGELOS TZORTZINIS/AFP/Getty Images

מאמן טוטנהאם, שטרם השיגה ניצחון בליגת האלופות העונה, הסביר: "לא מופתע שמדברים על המשרה שלי". במשחק המקביל בבית, באיירן מינכן תתארח אצל אולימפיאקוס. גנאברי ולבנדובסקי ימשיכו להוביל את החוד של קובאץ'

(גודל טקסט)
מאוריסיו פוצ'טינו יודע שהמשרה שלו בסכנה, לאור התוצאות האחרונות שלו עם טוטנהאם, אבל גם בטוח ביכולתו להחזיר את הקבוצה למסלול הנכון ולשוב להתמודד על תארים כמו בשנה שעברה. התרנגולים יפגשו מחר (שלישי) את הכוכב האדום בלונדון כשהם במקום האחרון בבית ב' בליגת האלופות ועדיין מלקקים את הפצעים מהתבוסה 7:2 לבאיירן מינכן.


בליגה המצב לא טוב יותר, עם שני ניצחונות בלבד ו-12 נקודות מתוך 27 אפשריות. שמועות על עזיבה מתקרבת כבר מרחפות מעל כסאו של פוצ'טינו, והוא זקוק בדחיפות לנקודות נגד הקבוצה הסרבית – שניצחה בששת משחקיה האחרונים ומוליכה כרגע את הטבלה בליגה המקומית.


פוצ'טינו אמר לקראת המשחק: "זה הולך להיות קשה, אבל כרגע האויב הכי גרוע שלנו הוא אנחנו עצמנו. אנחנו צריכים להתמודד עם עצמנו וגם עם הכוכב האדום, וכאן המבחן האמיתי".




על מעמדו שנמצא בסכנה: "אני לא מופתע שאומרים את זה, ככה זה בכדורגל. כמו שמהללים אותה אחרי ניצחון, ממהרים לפטר אותך אחרי הפסד". הציפיות עבורנו השתנו אחרי גמר ליגת האלופות וזה גורם לזה שהמצב נראה גרוע יותר ממה שהוא. הדבר הכי חשוב הוא לבנות מחדש את הביטחון שלנו".


החדשות הטובות מבחינת טוטנהאם הן חזרתו לאימונים של כריסטיאן אריקסן, שלא שיחק ב-1:1 נגד ווטפורד וצפוי לחזור לסגל מחר. השוער הוגו לוריס, שנפצע במרפק נגד ברייטון, ימשיך להיעדר. פוצ'טינו יקווה לקבל חזרה גם את ג'ובאני לו צ'לסו, שהראה סימני החלמה בשבועת האחרונים אך עדיין לא חזר לכושר משחק מלא.


במשחק המקביל בבית, באיירן מינכן תתארח ביוון אצל אולימפיאקוס ותנסה להשיג ניצחון שלישי ברציפות במפעל, לאחר התיקו 2:2 המאכזב מול אאוגסבורג בשבת האחרונה. מאמן הבווארים ניקו קובאץ' לא מקל ראש ביוונים: "באיירן רוצה לנצח בכל משחק. אנחנו יודעים שאנחנו משחקים מול יריבה חזקה מאוד עם קהל תומך".


ניקו קובאץ'. מצפה למשחק קשה ביוון (Julian Finney/Getty Images)
ניקו קובאץ'. מצפה למשחק קשה ביוון (Julian Finney/Getty Images)


מבחינה מקצועית, סרג' גנאברי הלוהט צפוי לפתוח בהרכב לצידו של רוברט לבנדובסקי, פליפה קוטינו ואיוון פריסיץ' בחלק הקדמי. טוליסו וטיאגו אלקנטרה אמורים להוביך את הקישור, בעוד בנג'מין פבאר ולוקאס הרננדס יפתחו במרכז ההגנה. תומאס מולר, שאיבד את מקומו ב-11 לקשר הברזילאי ימתין להזדמנות מהספסל.


דויד אלאבה ניצב לצדו של המאמן הקרואטי והוסיף: "אולימפיאקוס קבוצה חזקה מאוד, במיוחד כאן בבית של עם כל האוהדים מאחוריהם. ראיתי את זה מול טוטנהאם, כשהם חזרו מפיגור כפול. נצטרך להגביל את המהירות שלהם בכנפיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי